This version of the page http://tsn.ua/analitika/na-shid-280225.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2013-11-18. The original page over time could change.
На Схід! - Погляди - ТСН.ua
  • RSS-стрічка
  • Архів
  • Зробити стартовою
Вибір Редакції
  • Павла Дурова забанили в його ж соцмережі

    1/12
  • Запуск NASA зонда Maven на Марс: дивіться на ТСН.ua онлайн-трансляцію

    2/12
  • Випуск ТСН.19:30 за 18 листопада 2013 року

    3/12
  • Збірна України здобула другу перемогу поспіль у відборі на Євро-2015

    4/12
  • Китайців замело снігом: транспорт не ходить, дітей відправили зі шкіл додому

    5/12  
  • 59-річна Любов Успенська заспівала у прозорій кофтинці-сітці

    6/12
  • У Мережі з'явилося відео авіакатастрофи в Казані

    7/12  
  • Користувачів Skype атакував новий небезпечний троянець

    8/12
  • Дешам: щоб перемогти Україну треба докласти максимум зусиль

    9/12
  • Допоможіть врятувати життя молодій мамі Оксані!

    10/12
  • Німеччина вимагає терміново звільнити Тимошенко заради асоціації

    11/12
  • Апетитна Анна Семенович хтиво прикривала оголені груди на пляжі

    12/12
Дмитро Корчинський

На Схід!

Україна, 1 лютого, 14:34 Друкувати

Чому Москва дозволяє на білострічкові протести під стінами кремля й забороняє акції на Ставропіллі? Вона боїться виникнення національної свідомості. Саме мазохістська покірність російського народу завжди була залізобетонним фундаментом режиму.

Для правильного китайця (ханьця й чиновника – конфуціанця) Китай - це весь світ, а та частина, що не Китай, поки варварська, але скоро буде Китай.

Для американця світ - це частина Америки, а там, де ще не Америка, є американські бази, а де нема баз, є американські долари, а кому не вистачає доларів, той мріє емігрувати в Америку.

Для москаля Росія - це всі ті широкі терени, де її ненавидять, бо люблять її лише там, де вона ніколи не буде.

Навіть для білоруса Білорусія - це ще й Вільно.

І лише для українця Україна значно менша навіть за той мізерний клаптик ґрунту, який окреслюється все ще не остаточно демаркованими державними кордонами.

Скрізь націоналізм - це претензії й лише в нас - це скромність.

Лише кілька днів ідея возз'єднання з Україною обговорюється на Ставропіллі (колишні землі Терського козацтва ), а вже місцеві та федеральні телеканали воюють з проукраїнськими настроями. Великий штат блогерів-найманців спрямований на дискредитацію проукраїнського сепаратизму.

Минулої суботи 140 людей ( в т. ч. громадян України ) заарештовано на Ставропіллі у зв'язку зі спробою протесту у містечку Невинномиську. Приводом для протесту стало потурання місцевою та федеральною владою переселенцям з Дагестану та Чечні, які витісняють " старожильческоє населеніє".

Багато хто з дослідників вважає, що козаки походять від черкеської найманої кінноти литовських князів. В документах московських приказів українські козаки фігурують під назвою черкаси. Місто Черкаси, засноване литовськими князями для своїх черкесів, є одним зі старовинних козацьких центрів.

Історія бродить кривими стежками, тому через століття нащадки черкесів повернулося на батьківщину черкесів, щоб воювати зі своїми родичами черкесами в інтересах своїх історичних ворогів.

Нині черкеси ( так у XVIII - XIX століттях називали не тільки власне черкесів, але всіх північнокавказців) беруть реванш.

Чеченці буває підрізають когось із місцевих хлопців раз на рік, а поліція та адміністрація всіх нащадків козаків принижують щодня.

Ще не так давно козаки вважали, що приниження гірше, ніж смерть. За це мені розповідала моя бабуся - козачка зі станиці Григорополіська, що на Кубані. Її батька, мого прадіда, георгіївського кавалера й диякона розстріляли комуністи.

Цим комуністам у станиці стоїть пам'ятник. Не за те, що вони розстріляли прадіда та решту духовенства, а за те, що виморили станицю голодом. До революції там мешкало 31600 чоловік, а за переписом 1936 року 5200. Саме так і була знищена воля козацтва до спротиву.

Я, нащадок кубанських та терських козаків, мешкаю на Наддніпрянщині – батьківщині козацтва й таких, як я тут дві третини населення. І нам кажуть, що Кубань та Ставропілля це не Україна?

Після чергових масових арештів на Ставропіллі виникає думка:

Якщо московські менти й начальники поводять себе , немов окупанти, виглядають, мов окупанти, розмовляють, мов окупанти, сприймаються місцевим населенням як окупанти, то можливо вони і справді є окупанти?

В такому разі нинішня протидія нащадків козаків московським окупантам є не правозахисною діяльністю, але національно-визвольною боротьбою.

І яка ж нація на Кубані та Ставропіллі прагне визволення? Правильно, українська!

І що мають робити українці з інших регіонів, коли бачать, як кубанські українці борються за національне визволення від московських окупантів?

Як завжди: об'явити всіх, хто їде допомогти кубанцям провокаторами.

Наші дрібно-державні шовіністи кажуть нам: давайте спочатку наведемо порядок в Україні, а тоді вже зазиратимемо на Кубань.

Якщо Кубань для них уже не Україна, то що примушує їх вважати Крим більше Україною, ніж Кубань?

Мене прикро бентежить логіка наших скромних націоналістів. Їм здається, що своїми заявами та пікетами вони воюють з Москвою, натомість вони намертво тримаються за накинуті Москвою теми й за встановлені Москвою кордони.

Москви нетреба слухатися, але в неї треба дечому вчитися. Вона всі свої внутрішні проблеми вирішує назовні, перекладає їх на сусідів. Що зробили Романови, аби подолати наслідки смути? Загарбали Україну. Що робили більшовики, щоб подолати розруху? Експортували революцію! Як нам впоратися зі східною Україною? Зробити її центральною!

Кубань – не Україна? Не так давно й Галичина не знала, що вона Україна! Більшість свідомих галичан вважали себе приналежними до одного народу зі Столипіним.

Володимир Брюханов у своєму ґрунтовному дослідженні дотепно зауважує: українські газети в Галичині вільно видавалися при Австро-угорцях, хоча агітували за приєднання до Росії, а восени 1914 вітали російських визволителів. Визволителі їх одразу закрили. Російська влада не мала наміру терпіти проросійську пропаганду українською мовою.

Й навіть це не допомогло! Лише 1939 рік остаточно вилікував галичан від москвофільства.

Ще сорок років тому Київ не був українським містом. Але ми, українці,прийшли сюди з заходу і зі сходу, з півдня і півночі і нині Київ голосує лише за тих, хто здаються йому українськими патріотами. Як нещодавно Київ, нині Брянськ і Воронеж, Кубань і Терек очікують на нас!

Чому Москва дозволяє на білострічкові протести під стінами кремля й забороняє акції на Ставропіллі? Вона боїться виникнення національної свідомості. Якщо нащадки козаків навчаться протидіяти кавказцям, що заважатиме їм протидіяти поліції та адміністрації?

Ні, вони мають лишатися росіянами - спеціально виведеним терпільським народом, який тим більше любить начальство, чим більше воно його б'є. Саме мазохістська покірність російського народу завжди була залізобетонним фундаментом режиму. Під це росіяни проектувалися й створювалися. Іншими вони не будуть.

Натомість, мешканці етнічних українських теренів у складі Російської Федерації все ще мають можливість вибрати ідентифікацію, хто вони – росіяни, вічні терпіли, вівці для чеченців, гумус для начальства, чи українці, які попри всі свої недоліки, вміють ненавидіти тих, кого бояться?

І найголовніше: лише після того, як Кубань і Ставропілля інтегруються в Україну, наш Президент зможе нарешті одягти почесний караул у черкески!

Дмитро Корчинський

Читайте також:
  • Дмитро Корчинський
    Розслабтеся!

    18 січня, 14:37
    13
  • Дмитро Корчинський
    Бідна Церква

    21 грудня 2012, 14:28
    72
Теги: Корчинський
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Розмістити у блозі Переслати Друкувати
За матеріалами:
Сортувати по:
даті    
популярності    
  • 81 коментар
  • Коментувати
  • Oleg Ligalayz 6 февраля, 01:14
    3  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Пана Корчинського я ніколи не сприймав серьозно але що аж такі провокативні речі він писатиме я не сподівався. Чомусь у нього у Китаї-китайці,у Америці-американці, у Білорусії-білоруси,у Україні-українці а в Росії-москалі.З перших рядків зрозуміло хто ворог і кого не любити.Одного бажання приєднати Кубань та Ставропілля дуже мало.Поперше рівень життя у Росії а особливо Кубань, Ставропілля та Тюмень, займають з перших мість у державному рейтингу Росії.Він краще б написав,що він спроможний дати,тим що приєднаються?На голому та голодному патріотизмі далеко не заїдеш.Я сам з Галичини мій прадід воював на стороні Австрійців, що за дурня про бажання галичан іти до Москви.Можна фантазувати але ж не на стільки.Україна сама по швах тріщить не знати що завтра від неї залишиться,а тут такі безглузді пропозиції.Економіку треба покращувати.Тоді ті хто захоче жити на цій території самі шукатимуть можливості вїзду.Та якщо у них тут були родичі будуть переписуватись на українців.Практика інших країн.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • lexlex 5 февраля, 09:38
    6  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Arctium Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 02:02 Ð¯ÐºÑ‰Ð¾ коротко,український націоналізм в першу чергу є любов до своєї землі,до свого народу,а вже тоді,як реакція на зовнішній подразник,ненависть до ворогів. Уявляєш - реальних ворогів-загарбників,а не як то тепер у сусідів.Відчуваєш різницю?І де є місце російському (слід писати 'русскому') націоналізму в імперії,що колонізувала сотню різноманітних народів і продовжує утримувати їх в єдінонєдєлімой по суті силою?
    да именно российский национализм и сотворил эту империю, именно он все расширял и расширял границы ЗЕМЛИ РУССКОЙ, земли матушки. А украинские националисты это зеркальное отражение русских и отличие только одно, у России есть рычаги влияния и давления на Украину, а у Украины нет (и не надо начинать о Севастополе и ГТС - это уже металлолом). На время СССР национализм был заменен коммунизмом только это сути не поменяло.
    відповісти цитувати
    Arctium 5 февраля, 12:21
    5  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Я вінегрету не замовляв.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    lexlex 5 февраля, 23:41
    5  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    там нарезка, просто ты этого не доганяешь
    відповісти цитувати
  • lexlex 4 февраля, 19:48
    3  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Arctium Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 16:59 Ð—наєм ми ваше 'любвіобіліє' http://www.porjati.net/victims/3453-chechnyatrupy-chast-2.html Почитай коменти до того,нєбидло.
    а своими словами любвиобилие опиши, что вы все чужими мыслями руководствуетесь???
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    Arctium 4 февраля, 22:40
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    StelsKrot констатував те,що певна категорія людей здебільшого перебуває у стані ненависті через маніпулювання їх свідомістю. Можна було б погодитись в принципі,але мене дратує,коли сюди приплітають український націоналізм.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    lexlex 4 февраля, 23:40
    4  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Правда? а чем украинский национализм отличается от русского, может вектор его созидательный, направленный на на действительное увеличение величия нации, а не на мнимое, применяемое укр национализмом величие путем опускания других до его уровня?
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    Arctium 5 февраля, 02:02
    3  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Якщо коротко,український націоналізм в першу чергу є любов до своєї землі,до свого народу,а вже тоді,як реакція на зовнішній подразник,ненависть до ворогів. Уявляєш - реальних ворогів-загарбників,а не як то тепер у сусідів.Відчуваєш різницю?І де є місце російському (слід писати 'русскому') націоналізму в імперії,що колонізувала сотню різноманітних народів і продовжує утримувати їх в єдінонєдєлімой по суті силою?
    цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • StelsKrot 4 февраля, 15:55
    6  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Когда ты нуждаешься в каком-нибудь товаре или услуге и начинаешь «Ð¿ÐµÑ€ÐµÐºÐ°Ð¿Ñ‹Ð²Ð°Ñ‚ÑŒ», к примеру, интернет, то, ты натыкаешься на огромную кучу объявлений с кричащим слоганом: «ÑÐ°Ð¼Ð¾Ðµ лучшее». Но, как правило, это самое, самое лучшее, на поверку, оказывается просто модным, просто, раскрученным девайсом, обреченным, не далее, как завтра, стать полным «Ð¾Ñ‚ÑÑ‚Ð¾ÐµÐ¼». Так и в той жизни, которую нам пытаются «Ð²Ð¿Ð°Ñ€Ð¸Ñ‚ÑŒ» журналисты и эссеисты, на которых, по их же мнению, снизошло само Откровение и чистая, девственная Правда. Сейчас, самое лучшее, самое востребованное, модное, это - узнать, как сломали кровать Мельниченко и Розинская, сколько дырок «Ð¿Ñ€Ð¾Ð²Ð¸Ð½Ñ‚Ð¸Ð»Ð¸» в добром и милом Дедушке Хасане, как плохие, бритые и брутальные мальчики прикасались к «Ð½ÐµÐ¿Ñ€Ð¸ÐºÐ¾ÑÐ½Ð¾Ð²ÐµÐ½Ð½Ñ‹Ð¼» депутатшам и «Ð·Ð° где» их трогали, и чьи трусики продавались на последнем аукционе Сотбис. Но, есть и бессмертные хиты продаж. Это ненависть.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    StelsKrot 4 февраля, 15:56
    5  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Та ненависть, которую, умелые жрецы от СМИ, разжигают в люмпенах. Ненависть, которая, как абсолютный вирус, распространяется молниеносно и лишает быдло здравого смысла. Слушая бесконечные мантры-стенания «Ð¿Ð°Ñ‚риотов» о кровавой истории, продажной власти и гнилом правосудии, иногда уже начинаешь ловить себя на мысли о невиновности Пукача, хочется узнать, а не зреет ли «Ð½Ð°Ñ†Ñ–Ð¾Ð½Ð°Ð»ÑŒÐ½Ð° свідомість» у потомков украинцев, проживающих в Австралии, и нет ли какого генетического родства между запорожскими казаками, гордыми чеченцами и непальскими гуркхами. С удивлением узнаешь, что американские военные базы в твоей стране и зеленые бумажки в твоем кармане, это благо…. Может быть. Время все расставит на свои места. Только, ненависть может помочь встать с колен, но… она не позволит сделать шаг вперед. С ненавистью, быдло и останется быдлом.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    Arctium 4 февраля, 16:59
    5  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Знаєм ми ваше 'любвіобіліє' http://www.porjati.net/victims/3453-chechnyatrupy-chast-2.html Почитай коменти до того,нєбидло.
    відповісти цитувати
    Arctium 4 февраля, 17:09
    5  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Ось ще тобі,нєбидло http://ipvnews.org/afgan_article04112012.php
    відповісти цитувати
    EgipetskaySila. 4 февраля, 18:36
    6  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Про было ты правильно подметил. К стати и Чайка пишет в принципе о быдле(разве нормальный народ стал бы так жить?)Быдло выбрало режим , не важно, бросало ли оно бюллетень в урну осознанно, брало ли гречку, или просто молчало, глядя как в наглую подтасовывают результаты. Быдло всегда молчит , терпит. Для быдла придумали " отмазки" -христианское не противление насилию, законы которые якобы нужно неуклонно исполнять, работая за копейки, сдыхая в шахтах , иди за прилавком во имя чего то там.."чтобы встать с колен", или вывести очередного олигарха на более высшую ступень журнала Форбст..Главное -после тяжелой трудовой смены всучить в руки бутылку с пивом и усадить за телик ..где приготовлена очередная "пилюля" для снятия "ненависти". Когда то в советских дурдомах кололи препараты от которых люди становились "растениями"( или быдлом) . Сегодня не надо этого..смотри телевизор! Так что настоящая "ненависть" в нашем дурдоме-в дефиците! А модерам ТСН-гантьба! Опять нельзя оставлять комменты.. Бі
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • Іван Кресляр 3 февраля, 11:09
    11  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Evgeniy Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 08:44 EgipetskaySila. Ð’чора, 01:01 ...Очень рад , что ты теперь ночь не будешь спать....будешь фантазировать...как твои "соседи" доблестные русские вояки будут расправляться с украинской армией...главное , чтобы ваш "БРСД" не перепутал "основное направление стрельбы"...у кацапов такое часто случается...ну ладно...хватит ...оставляю тебя наедине с твоими фантазиями...надеюсь портрет Путкина рядом ....дрочи ...не стесняйся...дело в том, епическая сила, что я служу в одной из этих частей....а насчёт ракет не сомневайся....полетит куда надо, на моей памяти только раз (а может и не раз) ракета полетела не известно куда...это когда хохлы сбили самолёт с евреями над чёрным морем....это ж надо было так жидко обосраться ))))))))))))))))))))))))))
    всякий кацап за визначенням спить і підсвідомо судорожно перевіряє під подушкою ядєрную мощь вєлікой і недєлімой... а зранку міняє памперси, промочені дурнуватим вєлічієм...
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • Evgeniy 3 февраля, 08:44
    11  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    EgipetskaySila. Ð’чора, 01:01 ...Очень рад , что ты теперь ночь не будешь спать....будешь фантазировать...как твои "соседи" доблестные русские вояки будут расправляться с украинской армией...главное , чтобы ваш "БРСД" не перепутал "основное направление стрельбы"...у кацапов такое часто случается...ну ладно...хватит ...оставляю тебя наедине с твоими фантазиями...надеюсь портрет Путкина рядом ....дрочи ...не стесняйся...
    дело в том, епическая сила, что я служу в одной из этих частей....а насчёт ракет не сомневайся....полетит куда надо, на моей памяти только раз (а может и не раз) ракета полетела не известно куда...это когда хохлы сбили самолёт с евреями над чёрным морем....это ж надо было так жидко обосраться ))))))))))))))))))))))))))
    відповісти цитувати
  • Evgeniy 2 февраля, 19:46
    11  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    EgipetskaySila. Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 18:21 ....Легко...каждому , кто не знает что такое Украина-24 часа на сборы...и.....в рассейскую глубинку( как раз Путинг программу специальную утвердил....для "соотечественников", которых унижают, не дают жить ...в других странах)....там за Уралом будет время повспоминать "плохую" Украину...все познается в сравнении..
    ты ещё здесь?))))0
    відповісти цитувати
  • Evgeniy 2 февраля, 19:13
    11  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    EgipetskaySila. Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 01:01 ...Очень рад , что ты теперь ночь не будешь спать....будешь фантазировать...как твои "соседи" доблестные русские вояки будут расправляться с украинской армией...главное , чтобы ваш "БРСД" не перепутал "основное направление стрельбы"...у кацапов такое часто случается...ну ладно...хватит ...оставляю тебя наедине с твоими фантазиями...надеюсь портрет Путкина рядом ....дрочи ...не стесняйся...
    а у тебя цель жизни навредить хорошему человеку?..
    відповісти цитувати
  • buuren 2 февраля, 15:52
    10  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Monte-kristo Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 13:25 Ð”ля начала Донбасс до ума доведите! Здесь каждый 2й говорит «Ð° что такое Украина?». Мол её никогда и не было.
    про вас сказано в статті. читайте уважніше: Наші дрібно-державні шовіністи кажуть нам: давайте спочатку наведемо порядок в Україні, а тоді вже зазиратимемо на Кубань.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    Evgeniy 2 февраля, 19:06
    14  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Всё верно там на Донбасе говорят...
    відповісти цитувати
    Evgeniy 2 февраля, 19:08
    15  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    никакой украины никогда небыло...
    відповісти цитувати
    lexlex 2 февраля, 22:48
    6  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Женя это не значит, что не было народа, и это не значит, что Украины нет сейчас. У нас и без тебя шовинистов хватает, полная бандерлогия таких же.
    цитувати
    Evgeniy 3 февраля, 08:37
    5  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    я же сказал не было.,а не "нету"
    цитувати
  • lexlex 2 февраля, 15:37
    10  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Я думаю надо оживить дискуссию с 70 победы в битве под Сталинградом. Факт есть факт, цена есть цена.
    відповісти цитувати
    Evgeniy 2 февраля, 20:04
    6  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    цена Алексей слишком страшная...
    відповісти цитувати
123
Мета-Новости
Loading...
Загрузка...