This version of the page http://tsn.ua/analitika/bidna-cerkva.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2013-11-18. The original page over time could change.
Бідна Церква - Погляди - ТСН.ua
  • RSS-стрічка
  • Архів
  • Зробити стартовою
Вибір Редакції
  • Апетитна Анна Семенович хтиво прикривала оголені груди на пляжі

    1/12
  • Запуск NASA зонда Maven на Марс: дивіться на ТСН.ua онлайн-трансляцію

    2/12
  • Павла Дурова забанили в його ж соцмережі

    3/12
  • Користувачів Skype атакував новий небезпечний троянець

    4/12
  • Дешам: щоб перемогти Україну треба докласти максимум зусиль

    5/12
  • 59-річна Любов Успенська заспівала у прозорій кофтинці-сітці

    6/12
  • Німеччина вимагає терміново звільнити Тимошенко заради асоціації

    7/12
  • Випуск ТСН.19:30 за 18 листопада 2013 року

    8/12
  • Допоможіть врятувати життя молодій мамі Оксані!

    9/12
  • Китайців замело снігом: транспорт не ходить, дітей відправили зі шкіл додому

    10/12  
  • У Мережі з'явилося відео авіакатастрофи в Казані

    11/12  
  • Збірна України здобула другу перемогу поспіль у відборі на Євро-2015

    12/12
Дмитро Корчинський

Бідна Церква

Україна, 21 грудня 2012, 14:28 Друкувати

Психіатр каже: натовп зі ста академіків – це колективний крокодил. Тобто, мало відрізняється від натовпу колгоспників.

Натомість, дивовижним чином сорок п'ять мільйонів інтелектуальних ледарів, невігласів та ідіотів є нейронами колективного підсвідомого, яке рідко помиляється. Воно є болотом, де тонуть занадто спритні, небезпечні.

Воно є чорноземом, на якому проростає кожне зерно й кожне плевело в належних пропорціях. "Мудрість ховається серед великих чисел".

Мудрість колективного підсвідомого – це понтон, до якого ми прикуті – він заважає стрибати, проте, допомагає не потонути.

Колись віконцем до колективного підсвідомого були лише сни авторитарних лідерів, нині – соціальні мережі та статистика пошукових систем Інтернету.

Аналіз Інтернету, як і аналіз снів щоразу дозволяє зробити саме ті висновки, які вам найбільше подобаються. Як на мене, колективне підсвідоме твердо стоїть на томістських засадах: кожне буття, як таке – благо.

У тому закутку соціальних мереж, де я прозябаю, всі загальні теми коментуються млявувато, за виключенням двох, які викликають бурхливу реакцію:

1. Євреї, коти, секс, гомосексуалізм.

2. Християнство.

Щодо першого зрозуміло – сексуальні драйви спонукають інтернет-активність. У другому випадку – здіймаються біси.

Найгірші не ті юзери, хто проти Христа (св. Павло теж спочатку був проти), але ті, хто поплескує Христа по плечу, хто прочитав Біблію. Браття й сестри, коли вам здається, що ви знаєте Біблію, ви помиляєтеся. Це ваші біси її знають.

Вони її трактують, вони пересмикують цитати, а ви лише повторюєте за ними. Спочатку літургійна практика, потім Біблія. Біблія не роз'яснює таємницю, вона на неї вказує, її підносить. Біблія таємнича і стає зрозумілою лише через таїнства.

Біблія історична, й тому потребує глибокого знання контексту. Концентрована Біблія небезпечна, кожну сторінку Священного Писання треба розчиняти у тисячі світських сторінок.

Втім, я відволікся й захопився. Колективне підсвідоме збуджується християнською провокацією, бо відчуває справжню небезпеку. Раніше такого не було.

Підсвідоме відчуває, що десь, на периферії звиклого православного фарисейства та католицького книжництва, прокидається несанкціоноване християнство, що сповідує незареєстрованого Бога.

Наші предки не мали імунітету від Христа. Увірувати означало почати війну з сатаною. Нині легкодоступність Біблій, релігійні телепередачі, церкви на кожному розі, танцюючі харизмати, все це – щеплення від віри. Ми (люди останніх часів) маємо залізний імунітет. Епідемій більше не буде. Харе Аллах! Крішна акбар!

Проте, в надрах Церкви чудесним чином (як і все достойне в ній) знову з'являються віряни, позбавлені імунітету, нечутливі до щеплень. І вони беруть з рук Христа те, що він приніс – меч, і відкидають те, чого Він не приносив – мир.

Церква – єдине місце у світі, де недоречні компроміси. Принаймні, такою вона була в проекті, і аби була приведена у відповідність до нього, то нинішній суспільній згоді загрожувала б не менше, ніж колись культу імператора.

Самій Церкві теж загрожують дві смертельні небезпеки – відсутність переслідувань і надмір пожертв. Саме тому, коли ми у кафедральному соборі виспівуємо "Господи, помилуй", здається, що луна відбиває: "розіпни Його!"

Атеїсти, нео-маніхеї і язичники критикують церкву за сребролюбіє та розпусту кліру. З їхнього боку це необережно, адже вади церкви – єдине, що їх рятує. Нині дедалі більше вірян вважають, що бруд потрапляє до церкви разом із грошима. Всі ці нечистоплотні клірики приходять до церкви, аби живитися з церковної каси. Хочемо позбутися бруду – треба позбутися грошей.

Рання церква не мала каси. Вона не накопичувала. Святі дари роздавалися нужденним одразу після Євхаристії. Згодом ситуація змінилася і це, нажаль, було необхідно.

Більше ніж тисячу років після легалізації церкви на ній лежала основна вага організації соціального захисту для всього суспільства (західна церква з цим завданням впоралася чудово), також освіта, збереження культури, створення мистецтва, масштабне будівництво, часто фінансування воєнних кампаній тощо.

Ще сто років тому священик мав обов'язок реєстрації актів громадського стану, викладання в недільній школі, здійснення ремонту храму й таке інше. Нині, дяка Богові, більшості цих функцій церква позбавлена.

Тиждень тому було підпалено церкву, збудовану на фундаментах "десятинки". Цей підпал нічим не кращий за її будівництво. Не треба палити церкви, навіть так потворно збудовані. Інша справа, що здебільшого, не треба їх будувати. У Києві храмів є значно більше, ніж вірян.

Гроші вірян, повз церковну касу мають йти на будівництво не храмів, але дитячих притулків та лікарень, якщо вже є така жага витрачатися на цеглу. Храмами конфесії стовплять територію, проте, притулками та лікарнями її можна стовпити не гірше.

Древлє королі, шляхта, міські громади будували храми, як витвори мистецтва. Прекрасне так само необхідне, як їжа і ліки. Нині (у зв'язку з поверненням до варварства) красивого храму збудувати майже неможливо, відсутня навіть естетична амбіція. Тому будувати не треба.

Прикладом ефективного служіння є київські волонтерські групи в дитячій онкогематології. Вони складаються з християн-ортодоксів і позацерковних активістів. Примудряються залучати дуже великі кошти на лікування дітей, не використовуючи каси та фонди.

Жодна копійка з цих пожертв не витрачається на організацію залучення пожертв. Волонтери намагаються взагалі не торкатися грошей, окрім тих випадків, коли жертвують власні.

Отже, і церковні громади можуть виконувати функцію служіння, не торкаючись грошей. Нині функції священика обмежуються майже виключно здійсненням Таїнств.

Він здійснює їх разом із громадою і буває зайнятий в обряді не набагато більше часу, ніж кожен член громади. Отже, й жити з громади йому немає жодної необхідності. Він може здобувати собі хліб, як кожен член громади.

Власне, священиком цілком може бути авторитетний член громади, який пройшов кількамісячні літургійні курси "без відриву від виробництва". Можуть заперечити, що йому не вистачатиме теологічної освіти. Проте, більшості випускників семінарій її не вистачає.

Окрім того, пожиттєва теологічна самоосвіта є обов'язком кожного християнина. Доцільні теологічні академії для особливо просунутих. Єпископ має дбати за тим, щоб самоосвіта не призводила до єресі. Єпископ є ченцем, отже, має потреби в рази менші за мирян.

Йому так само нема потреби жити за пожертви, які всі мають іти на нужденних і хворих. Єпископ має заробляти плетінням шатрів, мов святий Павло.

Гроші в церкві доцільно витрачати лише на церковну освіту, видання специфічної внутрішньоцерковної літератури та місіонерську діяльність в людоїдських країнах. Пам'ятки архітектури мають бути повернені на баланс держави, більшість монастирських приміщень – перепрофільована під лікарні й притулки, де служитимуть ченці.

Коли говорять за українську церкву, говорять не за те. До якого патріархату вона має належати? До будь-якого, аби не до Московського. Чи повинна вона возз'єднатися з Апостольским Престолом? Повинна, хоча це не вирішить жодної проблеми.

Церква, як організація – це громада, а вже десь потім патріархія. Якщо громада не функціонує як братство, вона не функціонує як Церква. Якщо ті, хто причащаються з вами з однієї чаші, не продадуть свої машини та квартири, щоб оплатити вам пересадку кісткового мозку, якщо ви (не дай Боже!) захворієте на рак, або, якщо подібного не зробите для кожного з них ви, то ви всі не Церква.

Якщо вас не викуплять з в'язниці, то ви не Церква.

Якщо ви не служите один одному, то ви не Церква.

Браття, полишимо наші ілюзії: ми ще не Церква.

Так кажуть нові небезпечні християни, які прагнуть бідної церкви в доповнення церкві казенній.

Нині утворюється полюс бідності в церкві. Коли їм це вдасться, тоді й почнеться справжній крузейд, війна за віру. Колективне підсвідоме, як завжди, має рацію: найкраще – так як є, не потрібно жодних змін.

Дмитро Корчинський

Читайте також:
  • Дмитро Корчинський
    Хто там крокує лівою?

    14 грудня 2012, 14:12
    37
  • Дмитро Корчинський
    Славко, аніме та Вікіпедія

    7 грудня 2012, 16:40
    10
Теги: Корчинський
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Розмістити у блозі Переслати Друкувати
За матеріалами:
Сортувати по:
даті    
популярності    
  • 72 коментарі
  • Коментувати
  • Вячеслав Ракицкий 22 января, 11:41
    5  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    добре написано,i що найголовнiше-правдиво!!!
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • kryten 26 декабря, 19:46
    6  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Смысл в отсутсвии оного. нах религия только лишний гемор.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • _realist_ 24 декабря, 11:52
    4  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Автор удивил. Неожиданно, правильный взгляд на вещи.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • StelsKrot 23 декабря, 21:52
    1  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    shakhtar Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 20:57 ÐŸÐ¾Ð½ÑÑ‚но, ты здоров и не нуждаешься во Враче.
    Ладно, Шахтар. Если я где-то и зацепил тебя, или твои чувства – извини. Это не со зла. Так, от природной вредности. )))))))) Ну, а ирония….. она во всех моих постах, так, что без комментариев. Что радует, и естественно, нас объединяет, это то, что каждый выбирает себе «Ð²Ñ€Ð°Ñ‡Ð°» сам, и при этом не пытается сжечь на костре или предать анафеме оппонента. За дискуссию – спасибо! Еще, что радует, так это то, что… или по замыслу Творца или в результате цепи случайных событий, существуют такие вещи… как пиво и копченый сом (Ваше здоровье!). Приехала сестра жены… Что-то женщин в доме много стало…. А еще две дочки! Сейчас женщины создадут коалицию – оппозицию - и мне сом с пивом не достанется! Пойду менять, на кухне, парламентскую республику на президентскую авторитарную. ))))))) Посему, позвольте откланяться, примите мои заверения…… и т.д.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    lexlex 23 декабря, 22:18
    1  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Хватит грызни, религия всегда была камнем раздора если ее воспринимать фанатично или слишком близко к сердцу, религия - это люди, вера - это бог. Если мы "клоны" еще и между собой будем в дискуссиях переходить на оскорбления как быдло бандерлоги то далеко не уедем....)))))))))))
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 22:29
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Я никогда не начинаю разговоров о вере и церкви, но когда оскорбительно об этом высказываются я не буду терпеть. А здесь вроде никто никого лично не оскорблял.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 22:25
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Да, будь здоров, уничтожай сома и продолжай цепь случайных событий. Если я тебя тоже чем-то зацепил - прости.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • StelsKrot 23 декабря, 20:35
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Shakhtar Сьогодні, 19:43 "... Если в регистратуре вам нагрубят, вы откажетесь от посещения врача и будете себе болеть дальше?"_________ А ты пойдешь к врачу, зная, что десяток пациентов, до тебя, отправились в мир иной, "благодаря" этому врачу?
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 20:57
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Понятно, ты здоров и не нуждаешься во Враче.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • StelsKrot 23 декабря, 20:30
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    shakhtar Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 19:53 Ð¡Ñ‚олетия проходят, а силлогизмы повторяются. И даются регулярно ответы, но они не воспринимаются и вновь повторяются те же вопросы. 1) У человека есть свободная воля. 2) Судьбы и жесткого предопределения истории нет. 3) Бог знает все, не потому что все предопределено, а потому что Он всезнающий, способен предузнать события.
    Как так получается? При сотворении мира, Творец, получается, знал, что через 13 млрд. лет, два человека, будут на этом сайте вести дисскуссию на богословскую тему... Но, в тоже время, наша дискуссия - это результат гигантской цепи случайных событий, приведших нас, в конце концов, за экраны мониторов? Парадокс? Нет?
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 20:54
    1  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    А не парадокс то, что из непонятного "нечто" образовалось разумное существо (в результате гигантской цепи случайных событий), которое с иронией рассуждает на тему, что Творец знает, а что нет?
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • StelsKrot 23 декабря, 19:46
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    shakhtar Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 18:48 Ð Ð°Ð·Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñ€ ни о чем на самом деле. Библия - не учебник по астрофизике и в ней не может быть терминов - протоплазма, протозвездные облака и т.п. Процесс творения мира выражается словами существующего на тот момент языка. Вода старше звезд, она образовывалась в огромных количествах в процессе рождения звезд. Я не сказал, что реликтовое излучение именно тот свет о котором говориться в Библии, возможно речь идет об излучении видимого диапазона частот, которое вполне могло быть до образования светил, источником этого излучения были скопления газа, поэтому свет был изотропный (одинаковый по всем направлениям). Что понимается в Библии под небом и землей остается только гадать, если в этом копании есть какой-то смысл. В любом случае текст Бытия не является антинаучным и цель изложения процесса творения отличается от научных гипотез.
    Нет, уважаемый! ВОДА НЕ СТАРШЕ ЗВЕЗД! Вода - это Н2О. Атомы водорода существовали ДО образования звезд. Собственно звезды - это и есть гигантские скопления водорода. А вот атомы кислорода, как впрочем и все элементы, тяжелее водорода, формировались ТОЛЬКО в недрах массивных звезд и при взрыве звезд (сверхновые звезды).
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 20:16
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    "Вода образовывалась в огромных количествах в процессе рождения звезд". В чем противоречие? Вода образовывалась до окончания формирования звезды, более того, образующаяся вода играет важную роль в становлении звезды.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    StelsKrot 23 декабря, 20:32
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Но вода не могла существовать ДО образования звезд! Вода - первый день Бытия. Звезды - третий день.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 20:46
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Вначале образуется зародыш звезды, затем в ее ядре формируются тяжелые элементы, потом образуется вода, затем звезда "дозревает" и появляется светило, о котором идет речь в Писании.
    цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    StelsKrot 23 декабря, 21:24
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Нет, не верно! http://znaniya-sila.narod.ru/stars/star_09.htm - "Как вселенная заполняла таблицу Менделеева"
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • StelsKrot 23 декабря, 19:33
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    shakhtar Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 18:53 Ð¡Ð»Ð¾Ð²Ð¾ "определяется" имеет два значения. Определяется в смысле задается, конечно Творцом, а определяется в смысле оценивается - человеком, на основании исторической объективности.
    Бог (Творец) всемогущ. Так? Значит, Он должен знать будущее? Или, другими словами, Он создал Вселенную, предопределил путь ее развития, т.е. заранее задал (создал) то, чем все закончится (что будет в будущем). Значит и люди, по определению, не могут, в каждый конкретный момент времени, что-то определять САМИ, т.к. их "определение", их выбор, заранее был предопределен Творцом. Выходит, мы не обладаем свободой выбора? Мы "тупо" движемся по пути, заранее определенному. И, что самое главное, правильному пути! Ведь он "задан" Богом. Что получается? Тысячелетние унижение роли женщины в обществе, работорговля, крестовые походы, костры инквизиции, обращение Нового Света в истинную веру, религиозные войны, даже то, что Моисей "выпилил" весь народ своей тещи - ЭТО ПРАВИЛЬНО?
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    StelsKrot 23 декабря, 19:38
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Иначе, если предположить, что эти страшные вещи произошли, по ошибке, они были не правильными, случились из-за возможности свободного выбора, в соответствии с взглядами конкретных людей того времени, то выходит -ЧТО МЫ ОБЛАДАЕМ СВОБОДОЙ ВЫБОРА! Но, в таком случае, свобода выбора, данная человеку при сотворении, исключает возможность ЗНАТЬ будущее? Творец не знает будущего человеческой цивилизации. Выходит, Бог - не всемогущ!?
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 19:53
    1  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Столетия проходят, а силлогизмы повторяются. И даются регулярно ответы, но они не воспринимаются и вновь повторяются те же вопросы. 1) У человека есть свободная воля. 2) Судьбы и жесткого предопределения истории нет. 3) Бог знает все, не потому что все предопределено, а потому что Он всезнающий, способен предузнать события.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • StelsKrot 23 декабря, 19:12
    1  
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    shakhtar Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 18:53 Ð¡Ð»Ð¾Ð²Ð¾ "определяется" имеет два значения. Определяется в смысле задается, конечно Творцом, а определяется в смысле оценивается - человеком, на основании исторической объективности.
    А почему я должен доверять и верить в "историческую объективность" представителей духовенства (Церкви), которые и являются главными "определителями"? Разве есть гарантия, что один (группа) человек, проповедующий, кошерные на сегодняшний день ценности, не "определил" их, в соответствии со своими амбициями, политическими взглядами или предпочтениями?
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 19:43
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    А вы хотели в вопросах веры иметь гарантии? Мы гарантированно можем сказать только сколько у нас денег в кармане и какие у нас болячки, остальное или предполагаем, или верим во что-то. По поводу "кошерности" (слово то какое подобрано), основополагающее учение Церкви не менялось в течение многих столетий, а частности могут изменяться в зависимости от условий. Вся проблема в том, что вы воспринимаете Церковь только как некую структуру, организацию, которая "решает" свои проблемы. Если не понимать, не чувствовать сути, природы Церкви, если быть изначально предубежденным, то в результате получаем агрессию. Причем агрессия как правило немотивированная. Доводы типа: "Мне там нагрубили", "сделали замечание", "свечки там дорогие", просто смешны. Хочется спросить: "Вы зачем и к кому приходите в храм?". Если в регистратуре вам нагрубят, вы откажетесь от посещения врача и будете себе болеть дальше?
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
  • Evgeniy 23 декабря, 17:03
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    shakhtar Ð¡ÑŒÐ¾Ð³Ð¾Ð´Ð½Ñ–, 10:27 ÐÑƒ может хватит, StelsKrot, если ты не в теме, лучше не делать глобальных выводов.
    вы ещё поругайтесь...
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    StelsKrot 23 декабря, 17:18
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Да ладно... мы не ругаемся. У нас простой спор на богословскую тему. Пока другие, кипят от злобы по-поводу "батальона морской пехоты гуцулов" )))))))))
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
    shakhtar 23 декабря, 18:28
     
    не Ð·Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½
     
    згоден
    Мы не ссоримся, однако: "Платон мне друг, но истина дороже". Слишком важная для меня тема, чтобы я пропускал клевету в отношении Церкви.
    відповісти цитувати
    поскаржитись Ð½Ð° ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚ар
123
Мета-Новости
Loading...
Загрузка...