This version of the page http://ua.korrespondent.net/tech (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2013-11-05. The original page over time could change.
Новини науки та техніки, а також новини медицини, здоров'я та технологій – Кореспондент - Korrespondent.net
  • РУС
  • УКР
  • ЖУРНАЛ
  • Я-КОРЕСПОНДЕНТ
  • ВІДЕО
  • ФОТО
  • НАЙПОПУЛЯРНІШІ
Наука та медицина
Бджоли володіють однією з типово людських здібностей – вчені
Учені з Австралії дійшли висновку, що бджоли відмовляються вибирати квітку, коли розуміють, що у них недостатньо даних для здійснення вибору. Це свідчить про здатність оцінювати свій багаж знань, що раніше вважалося виключним атрибутом людини.

ВСІ НОВИНИ РУБРИКИ

ВВС: Безпілотники. Що вміє найбільш технологічний американський літак-розвідник
Global Hawk – один з технологічно найскладніших розвідувальних літаків США. І ВВС вдалося зробити те, що під силу небагатьом – поглянути на нього на авіабазі Ґранд-Форкс у Північній Дакоті, пише Джонатан Біл, кореспондент з питань оборони BBC News.
Вчені розглянули "якір" вірусу імунодефіциту людини
Двом групам дослідників вперше вдалося отримати зображення комплексу білків, за допомогою яких ВІЛ проникає у клітини, пише Nature.
У ранньому Всесвіті наднові всіяли космос хімічними елементами
Американські астрономи дійшли висновку, що розподіл заліза в галактичному скупченні Персея свідчить про те, що галактики утворилися в області, вже "засіяній" хімічними елементами через активність наднових зірок і чорних дір у ранньому Всесвіті, пише журнал Nature.
Діагностика майбутнього. Вчені навчилися визначати, від кого з батьків успадковані варіації гена
Вчені навчилися за допомогою нової техніки аналізу геному визначати, від кого з батьків людині дісталася та чи інша ділянка ДНК, повідомляє видання Nature Biotechnology.
Тутанхамон помер в результаті ДТП - вчені
Останні дослідження британських вчених встановили, що знаменитий 19-річний єгипетський фараон, найімовірніше, загинув під колесами бойової колісниці.
Триває рідкісне сонячне затемнення
У неділю жителі деяких територій Африки, Європи та Сполучених Штатів можуть побачити сонячне затемнення.
На Землі починається останнє в році сонячне затемнення
Останнє в цьому році сонячне затемнення почалося на Землі - о 12.04 по Києву місячна півтінь торкнулася Землі в західній півкулі, де почалася часткова фаза затемнення.
Сьогодні відбудеться унікальне сонячне затемнення
У неділю, 3 листопада, відбудеться останнє в цьому році сонячне затемнення. Крім того, воно буде рідкісного гібридного виду.
У Харкові хірургу, який залишив дренажну трубку в черевній порожнині пацієнтки, загрожує до двох років в'язниці
Одному з хірургів Харківської обласної клінічної травматологічної лікарні, який залишив після операції дренажну трубку в черевній порожнині пацієнтки, загрожує до двох років в'язниці.
Вчені дізналися як рухи собачого хвоста пов’язані з настроєм тварини
Науковці дізналися більше про те, яким чином рухи собачого хвоста пов’язані з настроєм тварини.
ВСІ НОВИНИ РУБРИКИ