Below is the text of the page https://www.dinai.com/cal/ stored 2013-08-20 by archive.org.ua. The original page over time could change. View as original html

Компания "Динай":: Законодательство Украины. Компьютерные справо

[/ua/] Телефон: 0 (44) 454 75 75 Компанія Законодавство Продукти та послуги Підтримка Дилери Акції та конкурси Форум Контакти рус укр Календар бухгалтера Огляди законодавства Авторські консультації Календар бухгалтера Анонси преси Профільні семінари Календарь Показати все за місяць Для того, щоб відібрати інформацію за обраним параметром: дата, подія (подання звіту або сплата платежу), орган подання звіту, особа (юридична або фізична) - натисніть на текст, виділений жовтим Дата Закiнчується строк: Назва платежу / звiту Посилання на нормативний акт Орган подання Подає/сплачує юр. фiз. 02 серпня подання звіт про товарооборот (форма N 1-торг (місячна)) за липень 2013 р. наказ Держкомстату України N 352 від 26.08.2010 р. органи статистики + 02 серпня подання звіт про продаж світлих нафтопродуктів (форма N 1-торг (нафтопродукти) (місячна) за липень 2013 року наказ Держкомстату України N 323 від 01.08.2012 р. органи статистики + + 02 серпня подання звіт про обсяг оптового товарообороту (форма N 1-опт (місячна)) за липень 2013 року наказ Держкомстату України N 281 від 15.07.2010 р. органи статистики + 05 серпня подання терміновий звіт про виробництво промислової продукції (товарів, послуг) (форма N 1-П (місячна)) за липень 2013 р. наказ Держкомстату України N 325 від 01.08.2012 р. органи статистики + + 07 серпня подання звіту з праці (N 1-ПВ (місячна)) за липень 2013 року наказ Держкомстату України N 163 від 29.06.2012 р. органи статистики + 07 серпня подання звіт про обсяги реалізованих послуг (форма N 1-послуги (місячна)) за липень 2013 року наказ Держкомстату України N 241 від 24.06.2010 р. органи статистики + 09 серпня подання звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту (форма N 1-РС) за липень 2013 р. наказ ДПАУ N 449 від 13.10.2005 р. органи ДПС + + 09 серпня подання звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв (форма N 2-РС) за липень 2013 р. наказ ДПАУ N 449 від 13.10.2005 р. органи ДПС + + 09 серпня подання звіт про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів (форма N 3-РС) за липень 2013 р. наказ ДПАУ N 449 від 13.10.2005 р. органи ДПС + + 09 серпня подання звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв (форма N 1-ОА) за липень 2013 р. наказ ДПАУ N 228 від 27.04.2006 р. органи ДПС + + 09 серпня подання звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів (форма N 1-ОТ) за липень 2013 р. наказ ДПАУ N 228 від 27.04.2006 р. органи ДПС + + 09 серпня подання звіт про суми податкових пільг (в разі користування пільгами) за ІІ квартал 2013 року ДОВІДНИК ПІЛЬГ N 66/1 та ДОВІДНИК ПІЛЬГ N 66/2 станом на 01.07.2013 р. (лист ДПС у м. Києві N 833/10/06-406 від 28.01.2013 р.) органи ДПС + 09 серпня подання податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за півріччя 2013 року платниками, віднесеними до 3 та 5 груп пп. 49.18.2 та п. 296.3 ПКУ, N 1688 від 21.12.2011 р. органи ДПС + 09 серпня подання податкова декларація платника єдиного податку – юридичної особи за півріччя 2013 року платниками, віднесеними до 4 та 6 груп пп. 49.18.2 та п. 296.3 ПКУ, N 1688 від 21.12.2011 р. органи ДПС + 09 серпня подання спрощена податкова декларація з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за нульовою ставкою відповідно до п. 154.6 ст. 154 Податкового кодексу України, за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 ПКУ,п. 2 постанови КМУ N 98 від 15.02.2012 р. органи ДПС + 09 серпня подання декларація з податку на прибуток підприємства за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 та 152.9 ПКУ органи ДПС + 09 серпня подання декларація про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України, в т. ч. спільному підприємству з іноземними інвестиціями – резиденту України, і знаходяться за її межами, за II квартал 2013 року Лист ДПАУ N 6994/7/22-3317 від 12.03.2012 р. територіальні відділення НБУ і місцеві ДПІ + 09 серпня подання звіт про використання платниками податку на прибуток підприємств вивільнених коштів за II квартал 2013 року пп. 49.18.2 ПКУ, п. 152.9 ПКУ та п. 4 Порядку КМУ N 299 від 28.02.2011 р. органи ДПС + 09 серпня подання декларація з податку на прибуток банку за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 та 152.9 ПКУ органи ДПС + 09 серпня подання декларація з податку на доходи (прибуток) страховика за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 та 152.9 ПКУ органи ДПС + 09 серпня подання розрахунок податкових зобов'язань щодо сплати консолідованого податку на прибуток підприємства за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 та 152.9 ПКУ органи ДПС + 09 серпня подання розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності, за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 та 152.9 ПКУ органи ДПС + 09 серпня подання розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби, за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 та 152.9 ПКУ органи ДПС + 09 серпня подання податкова декларація про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 ПКУ органи ДПС + 09 серпня подання розрахунок частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 ПКУ, п. 152.9 ПКУ, п. 3 Порядку N138 від 23.02.2011 р. органи ДПС + 09 серпня подання податкова декларація з ПДВ за II квартал 2013 року для платників зі звітним періодом, рівним кварталу пп. 49.18.2, п. 202.2 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку за II квартал 2013 року (форма N 1ДФ) пп. 49.18.2 та пп. "б" п. 176.2 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податкова декларація екологічного податку за II квартал 2013 року пп. 49.18.2, п.п. 250.1- 250.2 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податковий розрахунок плати за користування надрами в цілях, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин за II квартал 2013 року пп. 49.18.2, пп. 264.5.1 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податковий розрахунок з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за II квартал 2013 року пп. 49.18.2, пп. 263.11.1 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податкова деклараця збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної вод за півріччя 2013 року; пп. 49.18.2, п. 328.3 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податкова декларація збору за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики за півріччя 2013 року пп. 49.18.2, п. 328.3 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податкова декларація збору за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту (крім стоянкових та службово-допоміжних суден) за півріччя 2013 року пп. 49.18.2, п. 328.3 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання розрахунок збору за спеціальне використання лісових ресурсів за півріччя 2013 року пп. 49.18.2, п. 334.2 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податкова декларація збору за місця для паркування транспортних засобів за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 та 266.5.3 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання податкова декларація туристичного збору за півріччя 2013 року пп. 49.18.2 та пп. 268.7.3 ПКУ органи ДПС + + 09 серпня подання декларація з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами за II квартал 2013 року Лист Міністерства доходів і зборів України N 2174/7/99-99-19-04-03-17 від 24.04.2013 р. органи ДПС + + 15 серпня сплати збір за провадження торговельної діяльності (крім торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту), діяльності з надання платних послуг, здійснення торгівлі валютними цінностями (з придбанням торгового патенту) за вересень 2013 року пп. "б" пп. 267.5.2 ПКУ + + 15 серпня подання звіт про використання РРО та книг обліку розрахункових операцій (РК) за липень 2013 р. (форма N ЗВР-1); п. 7 ст. 3 р. II Закону України N 1776-III від 01.06.2000 г. органи ДПС + + 15 серпня подання довідка про використані розрахункові книжки за липень 2013 року Наказ ДПАУ N 614 від 01.12.2000 р. органи ДПС + + 19 серпня сплати податок на прибуток підприємства за півріччя 2013 року п. 57.1, пп. 49.18.2 та п. 152.9 ПКУ + 19 серпня сплати ПДВ за II квартал 2013 року п. 57.1, пп. 49.18.2 та п. 202.1 ПКУ + + 19 серпня сплати частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за перше півріччя 2013 року п. 57.1, пп. 49.18.2, п. 152.9 ПКУ та п. 2 Порядку N 138 від 23.02.2011 р. + 19 серпня сплати екологічний податок за II квартал 2013 року п. 57.1 та п. 250.2 ПКУ + + 19 серпня сплати плата за користування надрами для видобування корисних копалин за II квартал 2013 року п. 57.1 та пп. 263.12.1 ПКУ + + 19 серпня сплати плата за користування надрами в цілях, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, за II квартал 2013 року п. 57.1 ПКУ + + 19 серпня сплати збір за спеціальне використання води за півріччя 2013 року п. 57.1 ПКУ + + 19 серпня сплати збір за спеціальне використання лісових ресурсів та користування земельними ділянками лісового фонду за півріччя 2013 року п. 57.1 ПКУ + + 19 серпня сплати туристичний збір за півріччя 2013 року п. 57.1 ПКУ + + 19 серпня сплати збір за місця для паркування транспортних засобів за півріччя 2013 року п. 57.1, пп. 266.5.1 ПКУ + + 19 серпня сплати єдиний податок з сум доходів, що оподатковуються за ставкою 15% та задекларовані в II кварталі 2013 року платниками, віднесеними до 1 та 2 груп п. 295.7 ПКУ + 19 серпня сплати єдиний податок за II квартал 2013 року платниками, віднесеними до 3, 4, 5 та 6 груп п. 295.3 ПКУ + + 20 серпня сплати авансові внески з єдиного податку платниками, віднесеними до І та ІІ груп, за серпень 2013 р. п. 295.1 ПКУ + 20 серпня сплати єдиний ВНЕСОК на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (крім гірничих підприємств) за липень 2013 року п.8 ст.9 ЗУ N 2464-VI від 08.07.2010 р., п.4.3.6 Інструкції правління ПФУ N 21-5 від 27.09.2010 р. + + 20 серпня подання податкова декларація з податку на додану вартість за липень 2013 року пп. 203.1 ПКУ органи ДПС + + 20 серпня подання копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за липень 2013 року в електронному вигляді усіма платниками ПДВ пп. 49.18.1, п. 201.15 та п. 203.1 ПКУ органи ДПС + + 20 серпня подання декларація акцизного податку за липень 2013 року пп. 223.2 ПКУ органи ДПС + + 20 серпня подання податкова декларація зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками, за липень 2013 року пп. 49.18.1 та п.313.2 ПКУ органи ДПС + 20 серпня подання податкова декларація зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за липень 2013 року пп. 49.18.1 та п. 317.4 ПКУ органи ДПС + 20 серпня подання податковий розрахунок збору за користування радіочастотним ресурсом України за липень 2013 року пп. 49.18.1 та п.321.5 ПКУ органи ДПС + + 20 серпня подання розрахунок суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за липень 2013 року пп. 49.18.1 та п.321.5 ПКУ, п. 11 Порядку КМУ N 587 від 15.07.2005 р. органи ДПС + + 20 серпня подання податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за липень 2013 року (в разі щомісячного подання) пп. 286.3 ПКУ органи ДПС + + 20 серпня подання звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого ЄДИНОГО ВНЕСКУ на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за липень 2013 року (форма N Д4(місячна)) Порядок ПФУ N 22-2 від 08.10.2010 р. органи ПФУ + + 20 серпня подання податковий розрахунок з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за липень 2013 року, суб’єктами господарювання, які видобувають вуглеводневу сировину Наказ Мінфіну N 1000 від 17.09.2012 р., пп. 263.11.1 ПКУ органи ДПС + + 28 серпня сплати єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами з доходу за липень 2013 року абз. 1 ч. 8 ст. 9 ЗУ N 2464-VI від 08.07.2010 р.; п. 4.3.6 та п. 4.10 Інструкції ПФУ N 21-5 від 27.09.2010 р. + 30 серпня сплати ПДВ за липень 2013 року платниками податків, які сплачують його щомісяця п. 203.2 ПКУ + + 30 серпня сплати податок на доходи фізосіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за липень 2013 року пп. пп. 168.1.5, 49.18.1, 57.1 ПКУ + + 30 серпня сплати акцизний податок за липень 2013 року п. 222.1.1 ПКУ + + 30 серпня сплати фіксований сільськогосподарський податок за липень 2013 року п. 306.2 ПКУ + 30 серпня сплати плата за землю за липень 2013 року п. 287.3 ПКУ + + 30 серпня сплати збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за липень 2013 року п. 57.1 ПКУ, п. 27 Порядку ДПАУ N 133 від 28.03.2002 р., п. 11 Порядку КМУ N 587 від 15.07.2005 р. + + 30 серпня сплати збір за користування радіочастотним ресурсом України за липень 2013 року п. 57.1, п. 322.1 ПКУ + + 30 серпня сплати збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію за липень 2013 року п. 57.1, п. 313.6 ПКУ + 30 серпня сплати збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за липень 2013 року п. 57.1 та п. 317.4 ПКУ + 30 серпня сплати плата за користування надрами для видобування корисних копалин за липень 2013 року, суб’єктами господарювання, які видобувають вуглеводневу сировину пп. 263.12.1 ПКУ + + 30 серпня сплати авансові внески з податку на прибуток підприємствами, у яких податковий дохід за 2012 рік більше 10 млн грн., за серпень 2013 року узагальнююча консультація, затверджена наказом ДПС України N 1171 від 21.12.2012 р., абз. 1, 4 п. 57.1, пп. 49.18.1 ПКУ + Актуальне Компанія "Дінай" 1992 - 2013 Создание сайта HEADS W.T. Дизайн "Mavi promodesign" Компанія Правові системи Користувачам Дилерам Про Компанію Лінійка продуктів Нове у ДПС Співпраця Новини Компанії Прайс-лист Інсталяція систем Підтримка Контакти Демонстрація Навчальні заняття Стати дилером Купити систему Поновлення систем Зв`язок з менеджером