This version of the page http://vasyaimmortal.ho.com.ua/0031.php (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2008-03-05. The original page over time could change.
:порахуй:

Дубно 2007. Фото
КОВЕЛЬ МЕТАЛЕВИЙ або КАЗКА
Форумівка Городоцького Метал Форума
Постпостмодерна Астрально-Метальова Новела "ВОЛОДАРКА"

:репортажі, концерти,

Поїздка на Ключ
Файному хлопу 18 років і десь 6 днів
КІ-13 на Маківці. Маса вражень та екстріму
Файній дівчинці вже 18 років і тиждень...
MetalParty...10.02.07 - файному хлопу вже 18 років і 3 дня
шАНСОН IS DEAD
Канікули на Гуцульщині
Як богатирі на цитадель ходили
КІ і друзі(онов 8.06.07)
Горгани 2006
Баскетбол під музику
//Зашків 2007
КІ-13 на Маківці. Маса вражень і екстріму... КІ-13 на Маківці. Маса вражень і екстріму...

Було б все ше крутіше, якби кілька студентів не проспали б поїзда і поїхали б з нами, якби ми купили б трішки кращі ковбаски, якби було б +30 С, а не +10 С, і якби на маківці роздавали б халявне морозиво...
А взагалі залишилося маса позитивних вражень, свіжі спогади про першу мандрівку окремих(а вірніше всіх кромі мене і Колі) людей, незахавана пачка ковбасок і мозолі на ногах... ха, ті хто не поїхали з нами, - будуть цілий тиждень нам заздрити :-Р Слід замітити, що нам пощастило з погодою, бо наскільки я помітив мало хто був готовий до доща))

так, поїхали:
6:45 збір на Головному вокзалі( якщо вам цікаво, - то перед входом))... Навмисне не робив фотографій через те що морди у всіх були страшно запухші і взагалі зовсім не фотогігієнічні...
6:50 морди позвавішали і перейшли у ранги напівжиттєрадісних вранішніх мосьок, також після серії дзвінків взнали що кілька студентів нагло проспали... ех злі ми були, і згоря посунули на електричку Львів - Мукачево...
7:55 через вікно ми побачили оце і настрій трішки впав, але потім наступила 8:27 і все наладилося...

8:27 В Стрию до нас підсіла завершальна ланка нашої експедиції: Коля та Івась...в Колі на наступний день, себто нині, виповнялося 19 років: Коля, щастя, здоровля і трошка більше життєвого пацифізму... так от він взяв багато пива і взагалі горющого...
9:20 Приїхали в міфічну Тухлю... Ще повні сил і натхнення стали до загального фото...
В Тухлі на рейках) ...

Потім пішли до памятника Захару Беркуту( просто він по дорозі, інакше б не пішли)...

Іммортал, Задор, Мярян, Юра, Захар Беркут, Макс, Пані Марічка та Коля

далі ми взяли курс в сторону Маківки і помаленько посунули... Ну, ясне діло, багато чого по дорозі бачили...

На скільки мені память не зраджувала, то коли побачиш того хреста, -

треба звертати на стежку до лісу і карапкатися до верху на сусідню гору, а потім через хребет на Маківку. Але не все так гладко: на скільки я зрозумів, - десь зимою в тих районах був адський буревій і наробив в тих краях багато лиха: поламав дерева і все таке... одним словом стежки всі завелені деревами, а обходити впадло... Але це були лише квіточки і ми ще не знали що нас чекає попереду ]:->

По дорозі ми вирішили собі відпочити... і не раз)))

десь в районі 13:00 ми покорили міфічну Маківку... Висота 933 м для багатьох була досить серйозною і складною... але тут же стався перший облом) замість безлюдної вершини ми побачили звичайний собі БАЗАР

купу дітей та кілька дорослих, але на щастя вони через 15 хв змилися звідти і дали нам змогу насолодитися НЕцивілізацією...
Ось вона міфічна Маківка

Фотка з циклу "Master Of Puppets"

Маківка - місце де в 1915 р загинуло 50 січових стрілців, місце що є одним зі символів української визвольної боротьби проти агресорів та загарбників... В всіх проснувся первісний патріотичний дух, кожний з гордістю і смутком споглядав на монумент, а Коля скакав з якоїсь херні)))

Ще коли ми ходили з нашим студенським братством вішати афіші Шевченко Фест, - в мене вининкла геніальна ідея: донести інформацію про наш фест і до аборигенів на Маківці)))

Зробили ще кілька фоток...

В горах ще лежить сніг...(фото на максимальному цифровому зумі, тому погана якість(()

Назад було заплановано вертатись через третю вершину і так пішли... Але тут стався ще один облом :

2 роки назад по моїй памяті вершина була повністю заліснена і з неї вела чітка широка стежна в долину... А зараз троха буревій, троха Шуфрич і результат на фото... але ми вирішили обрати дорогу екстріму і пригод з адреналіном і полізли такою дорогою, що мій любимий вираз "через річку, через гай" - тут навіть не вписується... Одним словом ми ледь обійшли вершину по траверсу( нагадаю обвалені дерева) але так і не найшли нашої міфічно-заповітної стежки... Оскільки ми були без наплічників( ну як ми, мене і Колю ясне діло нагрузили, бо ми без наплічників не ходим... бля, знав би, - тоже взяв би кульок як Іванюра))) )так от оскільки ми були без наплічників, - то ми вирішили зробити день екстріму і спробувати проламатися внис не по стежці через отаку дорогу))

ну, ясно шо лізли довго зато дуже весело, - але воно того вартувало... незабутні враження: падають старі трухляві дерева тільки від одного дотику, падаєш кожний третій крок, каміння котиться на голову - суцільна небезпека... Але сподобалося всім, навіть пані Марічці, до речі, Марія Зенонівна - наш викладач англійської мови, яка поїхала теж з нами...

Як я писав, злізали ми дуже довго зато дуже весело... але ми нікуди не спішили бо часу було з великим запасом... так от злізми ми, ну скорше вилізли) з оттакенного лісу)))

Мініатюра "Охуївші після спуску"

Потім розпалили вогника, кожний похвалився як засильно в нього штиняють ногі(ми з Кольою не хвалилися))) тут і к бабкє нє хаді...) та робили ще багато чого що можна робити біля річки...
Стали їсти усе що цілий день носили на горбі, пити, то шо Коля цілий день носив на горбі та ділитися враженнями, незабутніми враженнями, для яких навіть не треба фото щоб відновити їх...

Коля з радості традиційно почав мене носити...

по кісточки у воді :-Р

десь у годині 18:00 ми змотали монатки і посунули у Тухлю на вокзал... Всі такі знесилені ззовні, але такі щасливі всередині... Також по дорозі зустріли Містера Коня і зрадістю дозволили йому з нами сфоткатися...

Потім дойшли до вокзалу, сіли на поїзд, спокійно без пригод доїхали, але то вже не то...

І на біс:

Вівторок, 24 квітня 2007 | 18:51:35 -> Master
e-mail: нема Що на колонках: Евроклидон-Полумя Содому
Повідомлення:
Ну нарешті нормальний репортаж написав! Мулудєц! Так тримати. Фільм про цеметарі давай роби!

Понеділок, 23 квітня 2007 | 20:41:02 -> Hulk(Вася хаус)
e-mail: нема Що на колонках: Green Day - Jesus of Suburbia
Повідомлення:
Треба було Кравця брати, він би вам стежку з поломаних берізок зробив!

Понеділок, 23 квітня 2007 | 08:52:21 -> triassa
e-mail: нема Що на колонках: нема
Повідомлення:
хє-хє, вам туди точно Лєну треба було взяти, вона вам би розповіла б про гори та гірних кіз

Понеділок, 23 квітня 2007 | 08:48:39 -> Слоник(Городок)
e-mail: petro.borysgmail.com Що на колонках: нема
Краще гір тільки гори.

Понеділок, 23 квітня 2007 | 01:05:48 -> Gass
e-mail: нема Що на колонках: нема

Понеділок, 23 квітня 2007 | 00:43:07 -> Emjust
Ну що непогано...достатнью захопливо,щоб дочитати повністю.