This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/77101.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-19. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-03-30 06:03:00

Current music:Amon Amarth - With Oden On Our Side

seize the day?.. not this one )))

вчора був ужасно йобнутий день

почався він з приємного сюр-пріза - вийшовши з дому в 6-15 з наміром їхати на роботу, я побачив шо ліве переднє колесо в моїй машині почті отсуцтвує, за ісключєнієм якогось постороннього предмєта в ньому, предположитєльно цвьока
в таку ранню пору поміняти колесо діло нелегке, тому шо нормальні люди ше сплять і всі завєдєнія позакривані, а вставлять запаску і пертись на ній 30 миль я їбав
я вернувся додому досипать (в смислі в ліжко, а не шмалі в кальян), но мені не удалось, але то мєлочь...

в 8 часов, коли відкрився бліжайший (500 м) пункт по латанню дирок в кольосах, я завів туда своє транспортне срєцтво
канєшно же, оказалось шо дирка там не проста (обичне латання дірки - $30), а золота (нове колесо, канєшно же goodyear, дешевших бля не було - $120)

потом позвонив потенціальний клієнт і я договорився з ним, шо приїду составить йому смєту, так шо про роботу на цей день прийшлось забути, шо канєшно б'є по карману, але то нічо - відпрацюєм

і тут то состоявся главний прікол дня

чєм болєє рускій купєц божицца, тєм скорєє обманиваєт © костомаров
іногда достаточно обругать чєловєка, чтоби нє бить ім обманутим © козьма прутков

я поїхав в магазін хозяйствєнних товарів home depot, шоб купить огромний проігриватєль bosch, якого не бере ні пиль, ні влажность, ні пєрхоть і який хуярить так мощно, шо єслі я допустім поставлю на роботі cannibal corpse (на мінуточку - там всьо одно довших пісень нема), то всі мексіканці повсираюцця зі страху і перестануть пускати своє народне радіо, від якого в кінці дня ти думаєш, шо тебе звуть хуан карлос, на голові у тебе має бути сомбреро, а п'єш ти канєшно tequila cuervo чи на худой канєц, corona
взявши останній агрєгат з полки (вони дуже популярні), я пішов в касу рощитуватись
уже заплативши, я глянув на нього через дирки в упаковці і замітив явні сліди употрєблєнія (особєнно замітно на темно-зеленому корпусі з металічеськими вставками виділялись білі точки від краски), на шо і обратив вніманіє касірші
вона відморозилась, шо то пиль і вопше там в отдєлє був ремонт, і вопше ви уже заплатили
но настоящі шпіони ж не здаюцця просто так, тємболєє 180 баксів це не кіт посцяв - вийшовши з магазіна, я прям на лавочці розпакував товар і убідився, шо пятна краски там не задармо - їх хтось там помістив взамєн пульта управлєнія польотом
зайшовши в магазін опять, я пішов в отдєл возвратів і потрєбував заміни
спочатку в отдєлі довго шукали іншого апарату, бо їх запхали так далеко і високо, шо прийшлось діставать гігантську драбину
потом, розпакувавши новий апарат і порівнявши дату ізготовлєнія з проданим, ми убідились, шо разниця в них 2 роки (єсєсно не в пользу того, шо мені втюхали)
і в той момент, коли мені вже рішили всьо помінять, появився якийсь малалєтній манажор, який почав гнати пургу про то, шо їх нев'єбенний коопєратів не міг зробити такої хуйні, тоість запхати поношеного плеєра в нову коробку і тіпа це я, вийшовши з магазіна, поміняв апарати
мені дуже хотілось заїхать йому в морду ногою, но я мощним зусиллям волі подавив в собі це желаніє (нєподальок маячив охраннік і живим уйті мені б не удалось)
на рєзонний вопрос, нахуя мені тоді трєбувати заміни, якшо я б міг получить свої бабки назад, желающіх отвєтіть не найшлось, але мальчік упорно трусив головою, отказуючись поміняти товар
тоді я взяв його за руку (іносказатєльно) і повів до каси, де бабка під напором аргументів послала своїх друзєй паркінсона з альцгаймером погулять і витянула з глубін памяті всі нужні факти, які безоговорочно доказали мою правоту
товар мені поміняли, а манажор сразу поспішив ретіровацця
на моє "simple sorry would do" вуха у нього закраснєлісь як первомайська демонстрація і він побіг найобувати інших клієнтів
замість нього ізвінялась касірка і я їй сказав спасібо за чесність (надіюсь в неї не буде проблєм в связі з цим)

це сказка бистро сказуєцця, а на самом дєлє це всьо продолжалось мінут 30, а от єслі б людина не знала в достаточному обйомі англійського язика? так і бігав би переключати би пєсні, а тепер буду носить пульт в кармані і з понтом щолкати кнопками

після цього я поїхав до клієнта (який оказався досить приятним польським ґуральом - це тіпа наших гуцулів), дав йому ціну за роботу, ми погутарили трохи за жизнь і я поїхав назад

по дорозі рішив заїхати поміняти масло в машині
спочатку я пропустив з'їзд з автостради і прийшлось зробити нехуйовий крюк, а потім я якимось образом попав не в ті ворота і замість безплатної заміни масла (яку мені робить ділєр, в якого я купив машину) прийшлось заплатити наступні 30 доларів

вернувшись додому, я рішив поїхати в бібліотеку віддати книжки
канєшно же я забув одну із них вдома... добре, шо штраф за несвоєврємєнний возврат тіки 10 центів/день

спати пішов у 9 вечора в надєжді, шо нічо більше не станецця...

(Read comments)

Post a comment in response: