This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/75799.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-19. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-03-23 21:42:00

шайбу! шайбу!
цікаво провів вечір - подивився гаки (тоість хокєй, таку возможность дає мені мій інтернет-провайдер)
баффало, за яке я давно вболіваю, грало з кленовими листками з торонто
два періоди команди в принципі занімались хєрньою, тому я паралельно тоже занімався посторонніми ділами, як то читання жж, оглядання фільмів на двд, поїданням бутербродів etc
аж накінець в третьому періоді, який почався при щоті 2-1 в пользу торонто, я побачив той хокей, в який іграють настоящіє мущіни
спочатку струя пішла канадцям, вони закатали ше 2 красиві шайби і для баффало запахло проіграшом
4-1 - це не шуткі даже в хокєї
і тут видно лідери ліги поняли, шо нема шо тут гратись в цюцюбабки і за неповних 9 мінут (8-45 якшо бути точним) забили 4 бєзотвєтні шайби, причом між двома останніми пройшло тіки 20 секунд
про силу їх навали краснорєчіво свідчить статістіка - за 2 періоди 15 кидків, і 19 - в третьому
дальше було дєло тєхніки і навіть стандартний для проігривающої команди крок - заміна вратаря на польового ігрока - не принесла торонто удачі, останній їх удар за пару секунд до закінчення парірував ногою воротчік баффало
надіюсь, шо плей-офф буде не менш інтересним

(Read comments)

Post a comment in response: