This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/73063.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-19. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-03-12 14:22:00

Current music:Михей - Туда

в очєрєдь, сукіни дєті! в очєрєдь! ©

сьогодні рішив на роботу не ходить
во-пєрвих, я круто заспав - такого не було зі мною з тих нєзапам'ятних врємьон, коли я ше пив водку, шлявся по дівках і вопше непонятно чим всю ніч занімався
во-вторих, мені треба було поїхать в лікарню по таблєткі
вспомніть прєлєсті стояння в очєрєді в штатах удаєцця нечасто (а іноді це навіває воспомінанія з дєцтва, проведеного в країні побєдівшого соціалізма - воскрєсна черга за сметаною до вареників була у нас сімейною традицією), а сьогодні ці спогади нахлинули у всій красі і з новою силою
по всім законам мерфі я простояв півгодини в черзі, пока поняв шо це не там, де треба
потом я найшов правильний напрямок, там було вісім віконечок, з них одно - priority (тіпа блатне)
я обрадувався, бо мені треба було какраз туда
радувався я прєждєврємєнно, бо черга там рухалась довше, чим в окошка для простих смєртних
але я стойко достояв (і.з.т.) і мені видали в руки флакончік з цвітними капсулками (ціаністого калія, так нужного в нашій шпіонській роботі, там не було)

потом я поїхав додому
прєдставляю вашому строгому вніманію пару фоток, які мої заточені під [beep] руки зробили з вікна автомобіля
по цій причині пейзажі не сильно отлічаюцця з точкі зрєнія освєщєнія і композиції, але можна побачить америку не тіки нєбоскрьобів, лас-вєгаса і голівуда
на першій фотці українська церква володимира і ольги в українській дільниці, ну і райдуга )))

а ця фотка спеціатєльно для mashut
подивись маша, скіки коштують цигарки в америці
да-да, це за пачку! ти б кинула курити в момєнт - для людини, яка скурює пачку в день, вартість випалених в місяць сігарєт - це хароша легкова машина в кредіт
з.і. пріятно бути з вами опять )))

(Read comments)

Post a comment in response: