This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/63990.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-18. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-02-04 15:11:00

Current mood:here comes the pain
Current music:Drowning Pool - The Game

ви нє із общєства "дінамо"? а то я етого нє люблю... © крімінальний талант

скоро уїжжаю дивицця з друззями супер-боул, буде пиво, чіпси, піцца, крилишкі ))), дєвкі і патєфон
більшість спеціалістів оддає прєдпочтєніє індіанаполісу, но ми як профани і новачки в американцькому футболі вообше, поболієм за чікаго, тим цікавіше буде
завжди любив, коли як тут кажуть underdogs накопають сраку сильнішим (правда такого щастя, як динамо київ - барселона 3:0 і 4:0, я вже в свому житті, боюсь, не іспитаю)
якщо все ж чикаґо виграє, то завтра хоть з хати не виходь - гуляти будуть всю ніч, а завтра всі візьмуть вихідний і в центрі міста зроблять парад
хоча може й ні - у нас -17 морозу зараз і вітер нехілий, харашо шо матч в маямі

кому інтересний перебіг собитій - жмьом на картінку, начало - в 1-25 ночі по київу (подло смійоцца)
а хто соблюдає режим і спать іде з курами ))) - тому спокойной ночі, я завтра навєрно про всьо розкажу

(Read comments)

Post a comment in response: