This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/60214.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-18. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-01-27 09:11:00

Current music:Tiamat - Brighter Than The Sun

do you know about money? - it can't buy happiness?

вчора несподівано випала вільна хвилина, навіть більше, то ж вирішив передивитись один з фільмів, що входять в мій особистий топ 100 (і то далеко від кінця) - meet joe black ("знайомтесь, джо блек")
це вільна адаптація фільму 1934 року під назвою death takes a holiday ("смерть бере вихідний") за участю ентоні хопкінса, бреда пітта і клер форлані (це не дуже відома акторка, а шкода...)

режисер фільму - мартін брест, котрий міг би бути задоволений своєю кар'єрою ("запах жінки" з аль пачіно і фільм, про який я вам тут розповідаю - це цілком гідний доробок, на мою думку), якби не зняв в 2003 році таку рідкісну [beep] з беном афлеком і дженіфер лопес, як gigli - з того часу від нього нічого не чути
можливо, це не шедевр, він не взяв жодного оскара, не заробив великих мільйонів і навіть в 1999 році виграв razzie award як найгірший рімейк, а у 2000 році csapnivaló awards (це така угорська премія) як найгірший фільм
декого звісно може налякати тривалість - 3 години, але мені здається, що там все на місці
не розповідатиму про глибокий філософський сенс фільму - кожний знайде шось для себе, якщо воно там є
зате там точно є трохи комедії (сцена з арахісовим маслом точно змусить вас посміхнутись і вона там така не одна), кохання, драми і містики
ентоні хопкінс, як завжди - на найвищому рівні, хоча роль медійного магната - це звичайно не ганнібал лектор, а бред пітт, якщо чесно, мене здивував - в ролі містера "смерть", який хоче спробувати людського життя і навіть сам трохи стає людиною, він мені сподобався, дуже переконливо
плюс до всього - чудова музика томаса ньюмена (the showshank redemption, the green mile, american beauty та інші)
більше нічого не розкажу, хто схоче - побачить сам
p.s. момент, коли на початку фільму сьюзан і "джо" розходяться в різні боки і по черзі оглядаються - просто класика... )))

(Read comments)

Post a comment in response: