This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/94771.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-07-11 03:32:00

Current music:Biohazard - In Vain

dura lex...
– птібурдуков, тєбя я презіраю, - занил он. - жени моєй касацца ти нє смєй. ти хам, птібурдуков, мєрзавєц! куда жену уводіш от мєня?
– товаріщ лоханкін, – ошеломльонно сказал птібурдуков, хватаясь за уси
– уйді, уйді, тєбя я нєнавіжу, - продолжал васісуалій, раскачіваясь, как старий єврєй на молітвє, – ти гніда жалкая і мєрзкая прітом. не інженєр ти – хам, мєрзавєц, сволочь, ползучій гад и сутєньор прітом!
– как вам нє стидно, васісуалій андрєіч, – сказал заскучавший птібурдуков, – даже просто глупо. ну, подумайтє, что ви дєлаєтє? на втором году пятілеткі...
– он мнє посмел сказать, что ето глупо! он, он, жену укравший у мєня! уйді, птібурдуков, нє то тєбє по виє, по шеє то єсть, вам я надаю
– больной чєловєек, – сказал птібурдуков, стараясь оставацца в рамках прілічія

жила-була в чікаго одна сімєйка
фамілія у них була фрідмани, звали їх артур і наталі, було їм по 35 лєт от роду
після 10 лєт сімейної жизні мужу захотілось більшого разнообразія в їх скучній половій жизні, йому хотілось других женщін
кромі того він хотів наблюдать, як його супруга занімаєцця сексом з чужими мущинами
і нещасна женщіна в надєждє сохраніть сім'ю пошла на поводкє поводу у його желаній
но по мірі того, як наталі ступала на скользький путь разврата і проміскуїтєта, її чуства до мужа-ізвращєнца ослабли і вона влюбилась в одного з своїх партньорів - чєлавєка по імєні гєрман блінов
но тут у артура фрідмана проснулось чуство собствєнності, він рішив шо це вже слішком і подав в суд на товаріща блінова, пользуясь при цьому рєдкім законом про alienation of affection (єслі людськими словами, за то, шо той украв у нього любов)
гордий штат іллінойс - один з восьми, де такий закон сущєствує, но і тут такі позови рідко реєструюцця і доходять до суда, даже адвокатша фрідмана була удівлєна, шо дєло не викинули в мусорне відро зразу же
но суд cook county даже присудив гєрману блінову виплатить артуру фрідману ущєрб в сумі 4802 долари і 87 центів
блінов і не отріцав своїх отношеній із наталі, но не підозрівав, шо його оказуєцця за це можна подати до суду

щас фрідмани розводяцця
так сказать, мнєнія із пєрвих уст
артур фрідман: "він разрушив мою жизнь, ударив мене ножом в спіну. це нехароший поступок з його сторони"
сам покинутий муж отріцає факт, шо сам тоже ходив налєво, хотя наталі красочно і в деталях описала їх оргії (напримір вчєтвєром з бліновим і ше одною женщіною в джакузях)
наталі фрідман: "артур казав, шо це для блага нашого брака, це його возбуждало... і тепер він плаче о потєрянной любві?
гєрман тут ніпрічом, я просто разлюбіла артура, бо він мене заставляв робить ці гнусні вєщі
тєм болєє протівні оці мєлочні разборкі, будто на мені повісили ярлик з ціною"

за наводку - пасібо тов. doyourowntime

(Read comments)

Post a comment in response: