This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/92041.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-06-24 22:42:00

Current music:Marc Rizzo - The Pinata Hits Back

на ниві, вдобреній добрячим екскрементом проізрастає квіточка блакитна...

у неділю в нюйорку та інших городах совокупляющіхся штатів америки состоялись паради геїв
сюрпризом даже для самих учасників стала поддєржка разнообразних релігіозних груп

равін (вопшето це женщіна, я не знаю як правильно назвати) шарон кляйнбаум, глава самої більшої в мірє геївської сінагоги каже: "всі, хто пользуюцця релігією, шоб поширювать гомофобію - богохульсьтвують. ми за прогресівний релігійний взгляд на гомосексуалізм"
вона разом із троєм перрі, основатільом metropolitan community church були во главє парада і махали восхіщьонній толпі із своїх кабріолєтів
в параді также поучаствовали група геїв-буддістів з плакатами "нє блокіруй будду внутрі сєбя" і католічєська група "достоінство" (ггг) з радужним флагом

וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִוא
[a man] shall not lie with another man as [he would] with a woman, it is a toevah (abomination)
а з чоловіком не будеш лежати як з жінкою, гидота воно...
я не дуже віруючий, но шось воно всьо-таки мало стикується (про буддистів не скажу, ібо не знаю)
може хто об'яснить, а то інтєрєсно...

також не обділили участієм парад і дєятєлі міра політікі - уже традиційно з радужним флажком пройшовся мер нюйорка товаріщ блумберг, спікер городського совєта крістін квінн (одна із самих високопоставлєнних лєзбіянок в сша) і супруга одного із демократічеських кандидатів в презідєнти - елізабет едвардс, яка в отлічіє від мужа, висказала підтримку гомосєксуальним бракам
традиційно в параді участвували групи геїв, об'єдіньонні по професіональним (поліцейські і пожарніки) та етнічним (латиноси, індіанці та азіати) прізнакам
отакоє...

(Read comments)

Post a comment in response: