This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/87545.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-06-01 06:04:00

Current music:Faith No More & Boo Ya T.R.I.B.E. - Another Body Murdered

доброго ранку, друззя
сьодня опять про алкоголь і наркотєкі

алкоголікі - ето наш профіль ©

кульпепер, штат вірджінія
ерік кіфф і його любімая лорен аллен вийшли прогуляцця під луною після жаркого дня, так "набралісь впєчталєній" ©, шо їм показалось неумєсним сідать за кєрмо автомобіля і во ізбєжаніє штрафа за їзду в нетрезвому виді рішили скоротати путь додому на конях
але вірджинська поліція в ліце офіцерів лонні маєрс і тіма клінтона була начеку і бистро повязала цю парочку злосних алкашів, запхнувши їх на ніч у "холодну"
коли с утрєца їх відпустили похмелитись додому, вірні лошаді чекали їх під участком
вніманіє, вопрос - як кіфф & аллен умудрились припровадити до місця п'янки машину і двох чотириногих друзєй?
також ужасно волнує судьба лошадів - чи не відіб'єцця на їх психіці постоянна перевозка п'яних хазяїв, тут треба звернуть увагу обронцям прав животних
і вопше, жостко в цій америці - при таких законах у нас на селах кождого фірмана треба було б розстрілювати на місці
сусід моєї бабці, вуйко штефан, майже постоянно приїжжав додому в стані коми, слава богу мудрі коні все найшли дорогу

відєл я іх італію на картє - сапог сапогом ©
рим, італія

опять про учоних, які несмотря ніначто бережуть наше здоров'я і життя
взявши пробки воздуха в центрі рима іслєдоватєлі із італьянського національного іслєдоватєльського інституту виявили там сліди кокаїна і каннабіса (в просторєчії маріхуани)
дольче віта, хулє
кромє того, там були вже привичні всім нікотін, кафеїн і бензопірен
самий високий вміст кокаїну як оказалось був в районі університету la sapienza - не знаю шо там ізучають, але відать там одні мажори (або професора харашо зарабативають)
правда ця концентрація, 0.1 нанограм на кубічєскій метр, і так є в 5 раз нижче допустімої норми
вопроси на засипку - це ж як нада надихатись шоб тебе вставило?
де остальна таблиця мєндєлєєва? чи науковці і шукали тіки кокс і шмаль?
чи найшли у воздусі сліди пармезану?

всіх з дньом защіти від дітей - пользуйтесь презервативами

до нових встрєч в ефірє
ваш дівєрсант

(Read comments)

Post a comment in response: