This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/82627.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-05-02 06:46:00

Current music:Dark Tranquillity - The Mind's Eye

псіхіатрія - продажна дєвка імпєріалізма

i've a strong suspicion we should have been rocket scientists, or nobel peace prize winners or something.
peace prize? ooh. be lucky to find your penis for a piss, the amount you keep smoking.
© lock, stock & two smocking barrels

нові откритія показали нєсомнєнний врєд маріхуани - новості із міждународної конхверенції по псіхічєскому здоров'ю в лондоні

лондонські врачі дослідили томограми мозга 15 здорових комсомольців-добровольців, часті яких дали крохотні дози маріхуани, а іншим - обикновенне плацебо, тоість пустишку
один із активних компонентів шмалі, каннабідіол CBD, розслабляє людину, а інший, тетрагідроканнабіол THC, даже в маленьких порціях, визиває врємєнні псіхотичні сіндроми, включно з галюнами і параноїдальними ілюзіями
філіп макгвайр, псіхіатр кінг колледжа в лондоні, каже шо вони давно підозрівали связь між каннабісом і псіхозами, але раньше у них не було таких доказатєльств
по його словах, скани мозга показують, шо ТНС ніби виключає контроль над параноєю

йельський юнівьорсіті тоже протестірував вліяніє ТНС на 150 здорових людях і 13 шизіках
почті половина здорових іспитивала псіхотічєскі синдроми після того, як попробувала маріхуану
і хотя доктора ожидали, шо шмаль троха попустить шизофреніків, поскіки самі поцієнти заявляли шо маріхуана їх розслабляє, але сталось совсєм наоборот
профєсор псіхіатрії діпак сиріл де соуза каже: "ми вияснили шо каннабіс це дуже погано для людей із шизофренією"
і хоть учоні спочатку намірівались продовжить іспитанія, але потім рішили прєкратіть, бо їм показалось неетичним давати шизікам курити дальше

самий убойну мисль висказав ше один доктор з кінг колледжа, робін мюррей: "нам всьо ж непонятно чого люди з шизофренією продовжають употріблять каннабіс, якшо це робить їх состояніє ше хуже"

у мене тоже родилось пару питань по ходу
1. я не такий завзятий курітєль ганджі (хотя не буду отріцать, зажигав трохи в юності), але мене інтересує, чи досліджують вліяніє алкоголя, нікотіна, кофєїна і т.п. на головний мозг людей і другіх шизофреніків? які результати?
2. так склалось в жизні, шо я бачив як виглядають томограми мозга, але в упор не уявляю собі отого переключатєля параної... нужна помощ спєціаліста, як він виглядить?
3. шо такого викинули опкурені шизіки (про це в замітці чомусь ні слова), шо їм не дали більше курити? просто сказати, шо шмаль це для шизіка погано - це не треба буть псіхіатром
4. чого напрімєр люди з білою гарячкою продовжають употрібляти водку, якшо це робить їх состояніє ше хуже?
5. хіба люди курять шмаль не для того, шоб іспитати галюцинації і псіхотічєскі сіндроми?
6. як дальше жить?

(Read comments)

Post a comment in response: