This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/68505.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-02-22 05:33:00

Current music:My Dying Bride - The Whore, the Cook and the Mother

краткость - с.т. ©

сьогодні безбожно коротко, голова болить ужасно
а болить того, шо дурна - я ше зранку чуствовав, шо не треба було на роботу їхать... катарсіс бля...
ше й попік язик чайом - за день не виговорив даже 10% своєї норми, зато англійський звук th получаєцця ідеально ггг

ну то по конях і вйо

вам інтересно, де ше є рицарі без страха і упрьока? їжжайте в містечко окономовок, штат вісконсін
мєсний житель з явно благородною фамілією ван іверен сидів спокійно дома і нікого не трогав
і тут в його розмірену жизнь увірвались подозрітєльні звуки, ісходящі з верхнього поверху - казалось, шо там кричить і стоне якась женщіна
нічтоже сумняшеся, благородний ідальго схватив зі стіни прадєдушкіну саблю і побіг спасати дульцінею від насільніків
він вбіг по сходах наверх, постукав і, коли ніхто не відкрив, вибив двері ногою
внутрі його чекала неожиданость - в наявності був тіки один мужик, штани у нього діствітєльно було розстібнуті, але женщіни ніде не наблюдалось
"сховав", - подумав ван іверен і, виставивши саблю вперед, потрєбував освободити нещасну
і тут, кинувши взгяд на екран тілівізіра, він поняв як жестоко ошипся - там ішов порнографічеський фільм
приїхавша поліція відібрала холодне оружиє і тепер нашому дон кіхоту грозить до 33 місяців тюрми

а тепер знакома всім тема (на жаль) - ціни на комунальні услуги
річарда реддена з везерфорду, техас чуть не схопив кондратій, коли він відкрив конверт від своєї електричної компанії
согласно щота він з сімйою висів за елєктрічіство 24 міліарди доларів
на щастя, на слідуючий день їм позвонили і сказали, шо це збой в комп'ютерах і такі рахунки получили майже півтори тищі людей
памела пірсон, представітєль компанії "везерфорд електрік" запевнила, шо це більше не повторицця і шо всі скоро получать нормальні рахунки
тим не менше, містера реддена видно ізмєна тримає дотепер - він вже рішив, шо його сім'я употрєбляє забагато електроенергії і рішив огранічить роботу бойлєра

і на завершення комікс про взаімотношенія полов підлог статей... короче ви поняли

я дуже пана уважаю і люблю, але...
буде лучче як ми останемся друззями, я лічно щитаю шо дружба так само важна як і любов...
мати когось, на кого можна положицця, з ким можна про всьо поговорить, поділилицця радостями і проблємами, разом віддаватись своїм захопленням, ходить у тіатр, на виставки, у кіно...
...в ресторани, до ліжка...
шо?! пані сказала "до ліжка"?!
ага. я хотіла провірить чи пан мене слухає )))
© marek raczkowski

(Read comments)

Post a comment in response: