This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/68148.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-02-21 05:37:00

Current music:Bob Dylan - You Belong To Me

говорить і показує чікаґо

здоровенькі були, є і будьте, дорогі друззя!

не подумайте пожалуста, шо я тут ганяюсь за длінним рубльом доларом і зовсім забув про вас
я насправді ужасний лінтяй, але поскільки наближаєцця час расплати сплати податків, то треба трохи заробить грошенят, шоб потім було шо сумлінно віддати дяді сему

але на випуску новостів, надіюсь, це не відіб'єцця

- надо ему указательный палец отнимать. без
указательного пальца в солдаты не берут,
потому как стрелять нечем. предлагаю циркулярку,
но если на дому, то и кусачками можно
- как же я без указательного пальца, дядь вить, жениться-то буду?
- чё ты с женой указательным пальцем делать будешь?
- ну, я точно не знаю, я человек ещё молодой
© "дмб"
сьогодні почнем з новостів науки - ви всі знаєте, що якщо ящірці прищемить на хвіст, то вона його оставляє, а потім на досугє вирощує собі новий
родствєнніки ящірок, саламандри, на поприщі регенерації пішли ще дальше - якщо їм відрізать лапу, то у них відростає така сама протягом кількох тижнів
наші учоні уми ізучають тєму, шоб і людям можна було так само шось відростити після тяжолої утрати
ознакомтєсь із случаєм лі співака (це його хвамілія така), дєдушкі 65 років із цінцінаті, штат огайо
якось у свому магазіні, показуючи потенційному покупатілю як заводицця ігрушечний самальот з настоящим мотором, лі не рощитав відстані і ткнув пальцьом в работающій пропєллєр
кусочка середнього пальця, відрізаного зразу же при основі нігтя, так і не найшли
на щастя, брат пострадавшого був хєрургом і із засєкрєчєних манускриптів чув про нове срєцтво - екстракт із свинячого мочового пузиря
чудєсне лікарство помогло - за місяць палець відріс до нормальної дліни, а ще за 3 місяці виглядав "как родной"
ізобрєтатєлі кажуть, шо пока шо повної регенерації вони не обіщають - тоість якшо ви відріжете собі цілого пальця, то він вам по новій не виросте - але вони працюють над цим
я от подумав: як можна показувати на шось середнім пальцьом? скоріш всього містер співак показував покупатєлю всім ізвєсний жест fuck you, просто зара стрьомно признатись...

а в тюрмє щас ужин... макарони...
© "джентельмєни удачі"
- знов макарони, блядь!
- а бацили шо нема?
© подерв'янський, "пиздець"

в тюрмі міста ель-пасо, штат техас чуть не розгорівся бунт
причиною стало недовольство заключонних з меню тюремної столової - декому разом з положеними макаронами попались маленькі друзі всіх круп і мучних іздєлій - довгоносики
замість того, шоб радісно наминати добавку, розбалувані зеки почали стукати ложками і визивати начальніка тюрми
перепугані вєртухаї бистро замінили макарони на нормальні і шеріф обіщає, шо подобне більше не повторицця
я фігєю, яка цивілізація... я на першому курсі був на практиці в миколаївській області, ми помагали місцевому населенню збирати кавуни і унічтожати запаси алкоголя
так в колхозній столовці якшо в каші не було червячків - даже скучно якось було

- харош, лазарь германович, прана вся через жопу вилізе
© подерв'янський "йоги"

а тепер новості із-за рубіжа (і мого, і вашого) - ізвєсно, шо в ізраїлі щас неспокойно (впрочім як всігда)
трудно розслабитись, коли кругом свістят пулі і взриваюцця бонби, но 21-річна мірі харові придумала, як боротись із стресом
їй приснився чудєсний сон, в якому пророк самуїл (або може цар соломон) посовєтував їй звернутись до іскуства йоги, з яким вона була знакома, бо раньше працювала інструктором
дєвушка зразу ж получила дозвіл в мєсної автобусної компанії і тепер раз в тиждень по вторніках у телявіві їздить автобус, в якому мірі проводить свої сеанси
пасажири охотно участвують, міняють пози, складають ладоні і махають головами туда-сюда, деякі кажуть, шо йога помагає позбутись страху і приготовитись до трудового дня
остаєцця понадіятись, шо інструктор по йозі появицця і у арабів

на цьому сьогоднішній випуск закінчуєм - до слідующих зустрічей
ваш дівєрсант

(Read comments)

Post a comment in response: