This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/65875.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-02-10 17:04:00

здрастуйте уважаїмі слухачі
сьодня в наших американцьких новостях ми розкажем як трудно тут живецця, які нужні закони видумують тутешні депутати і ви поймете, шо україна це не тіки не росія, як писав товаріщ кучма, але й даже тксзть не америка

спочатку про водітєлів - всі ви, хто ходить пішком або пользуєцця общєствєнним транспортом, знаєте, як ці гади і сволочі не дають жити нормальному пішоходу
так от, в деяких штатах найшлись умні люди і рішили прєкратіть цей бардак на вулицях
тепер напрімєр в штаті вермонт під угрозою штрафа в 600 доларів буде запрєщєно за рульом не тіки пользуватись мобілкою, а ше й пити, курити, читати, писати, заніматись своєю внєшностю і т.д.
не знаю, чи такі строгі закони будуть соблюдатись всіма, бо напрімєр я раз їхав в пробці додому 3 часа і не пити всьо це время проблематично - я ж не верблюд який-небудь!
я ше розумію пити, їсти і курити за рульом, но признаю, шо лічно бачив людей, які в машині красили ногті, губи і очі, брились електробритвою, читали книжку і даже писали есемеси
а от один сєнатор напрімєр розказує, як він бачив женщіну за рульом, яка одною рукою тримала тєлєфон, а другою - папіросу, при цьому вона старалась вписатись в поворот
другий бачив, як водітєль за рульом іграв на флєйті (в цей час йому певно якраз прийшла якась музикальна ідєя)
імінно цей сєнатор настояв на внесенні до списку заборони іграти на музикальних інструмєнтах
корочє, не розтянеш тепер мєха на гармошці і на балалайці частушкі не сиграєш
українським емігрантам троха легше - трембіта, цимбали і бандура всьо равно влізають тіки в хаммер
один вопрос мене волнує - як сенатори забули про секс? або вони самі полюбляють це діло, або воно давно вже заборонено, а народ і не знає...

тіки одні хороші люди пробують прижати тих, шо за рульом, то інші з чуства мєсті видумують, як би усложнити життя пішоходам
наприклад в америці переходити вулицю можна не так як у нас - де тобі в цю мінуту захотілось, а строго по відведеній для цього зебрі і на соотвєцтвующій сигнал світофора
а тепер безкольосному народу ще й рішили відібрати послідню радість - можливість слухати любиму музику під час прогулок пішком
законодатєлі з баффало і нью-йорка планують заборонити слухати плеєр чи пользуватись іншими електронними устройствами при переході дороги
сенатор з ужасною фамілією крюгер рассуждає на цю тему: "коли людина вдіває навушники і включає плеєр, то вона цим самим відключає себе від окружающої реальності"
він предлагає прирівняти таке порушення до переходу вулиці в неположених місцях або на червоне світло, а за це в деяких штатах можна даже посидіти сутку в каталажці
народ (а це переважно тінейджери, бо в них ше нема автомобілів) канєшно тихо протестує - при сумашечій моді на всякі айподи слухати їх тіки дома якось безпонтово, всі клятвєнно завіряють, шо при переході дивляцця вліво-вправо і вніматєльно слідкують за дорожним рухом
а я думаю, прощє було б заборонити всі плеєри і за айпод на вулиці зразу вдівати наручніки - всі б ходили строєм і співали "спасібо товаріщу сталіну бушу за наше щаслівоє дєцтво"

як тут всьо стерільно і цивілізовано можна зрозуміти з останнього сьогоднішнього сюжету
в одній із шкіл міста роквілл в штаті меріленд працівниця консультаційного центра по запобіганню небажаній вагітності рішила наочним прикладом показати, як всякі хвороби, шо передаюцця половим путьом, можуть поширюватись не тіки між партньорами
для цього вона поділила ученіків на пари і сказала їм пожувати поочєрєді жувачку, а потім спиталась чи ше хтось хотів би її попробувати
в цьому тесті участвувало більше 100 підлітків, хотя жувачку відважились пожувати не всі
після того, як батьки взнали про цей вопіющій факт антісанітарії, в школу посипались жалоби, на які зразу ж відреагірував дірєктор і заборонив вишеупомянутому центру проводити які-небудь лекції в школі
чи забєрємєнів хтось від жувачки невідомо, хотя в принципі даже діти знають шо з гумкою дітей не буває
а я помню, шо тоді, коли дерева були маленькими, ми всі ділились жувачками і пили газіровку з одного стакана і нічо, не вмерли...

на сьогодні це всьо
дякую за увагу, ваш дівєрсант

(Read comments)

Post a comment in response: