This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/64667.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-02-06 01:39:00

Current location:по-моєму це сібірь...
Current mood: на уліце -20
Current music:Red Hot Chili Peppers - My Friends

sex, drugs and rock-n-roll

здрасті, мої любі друзі
після невеликого перерива, визваного спортівними собитіями, повертаємся до уже традиційних новостів

в атлантік-сіті в одному з казіно, женщіна по імені найрі томсон виіграла крупний джекпот - собствєнного рєбьонка
будучи на 8 місяці бєрємєнності, вона зайшла поігратись з однорукими бандітами і по її собствєнних словах спочатку приняла роди за, ізвінітє, пєрдьож, визваний ігровим азартом
но після походу в туалєт вона поняла, шо щас родить і сказала про це охранніку
той сначала подумав, шо це якась шутка ілі розигриш (тут люблять із тілівізіра приїхать і найобувать ні в чом нєповінних людєй), але тут в томсон відійшли води і охраннік, позвавши трьох кєнтів, поміг їй родити, поки приїхали врачі на скорій помощі
мальчік, хоть і недоношений, чуствує себе добре - напевно буде карточним шулєром з таким фартом
охуєвший віце-презідєнт казіно, який там працює з часу відкриття в 1978, каже шо це перший случай: "помирають у нас регулярно, це да, але от роди - впєрвой"

тяжола жизнь наркоманська - добути мєтамфєтамін, один із самих модних і популярних наркотіків в останні роки в штатах, стає всьо важче
якшо раньше можна було накупляти сиропчіків від кашля і з того псевдоефедрину, шо в них є, при знаніях хімії в невеликій лабораторії самим обикновєнним образом наварить собі кристаликів (кому рецептурку?), то після 2005 року це зробить сложно - кількість ефедрино- і псевдоефедриносодєржащіх медикаментів, яку можна купити на місяць одній особі, огранічена законом і "єслі я заболєю - к врачам обращацца ністану" © - можуть заарештувать як наркобарона (тов. galkin_25 он вроді даже казав шо я похож німножко, так шо не ріскую)
но як ізвєсно наркомани в сістємі - люди ізобрєтатєльні, от і в такій трудній ситуації вихід найшовся - в нью-мексіко поліція розкрила лабораторію, де метамфєтамінчик добували з мочі таких же наркоманів
кому вже було прям нєвтєрпьож - пили мочу так, без екстракції
а кажуть, perpetuum mobile не існує... скоро і гівно начнуть їсти (пардон)

таксіст із столиці мексіки - одноімьонного города мехіко, мануель куірос хоче бути чемпійоном в поїданні "гарячих чілійських перців"
для нормальної людини тільки попитка вкусити такий перчик грозить рікою сльоз, ізмєнєнієм цвєта морди лиця і спішним випиванням води в колічєстві декількох літрів
наш гєрой їсть їх десятками, втирає собі в кожу і даже витискає їх сок собі в очі
покупатєлі в супермаркєті застили в ізумлєнії коли він гриз habanero - самий острий перець в мексіці1, шо ізвєсна своїми приправами і спеціями

з дєцтва він бився об заклад, шо з'їсть перців більше як інші, і ніколи не програвав, а раз в конкурсі, організованому мєсним телебаченням виграв $2000
"це як фрукти для мене" - каже він: "я знаю шо я лучче всіх і ніхто в світі мене не побідить"
його мєчтою зараз є попасти в книгу рекордів гіннеса, а на совєт провіритись у врача мануель резонно відповідає "нафіга? зі мною всьо нормально, після перців я чуствую себе чудєсно"
1 шоб ви поняли, який він острий, поясню, шо острота перців вимірюється в одиницях сковілла (по імені хіміка, шо собствєнно і создав цю шкалу)
так от, звичайний болгарський перець - це 0, соус табаско - від 600 до 8000 (в залежності від виду), каєнський перець - 30 тис.-50 тис., а habanero - 100 тис. до 355 тис. одиниць

на цьому завершую сьогоднішній випуск і желаю вам пріятного робочого тижня
ваш дівєрсант

(Read comments)

Post a comment in response: