This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/63594.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-02-03 23:17:00

Current music:Clawfinger - Biggest & The Best

це тоже американський вид спорту

- что будєм кушать, мальчікі?
- я - много. олів'є і майонеза побольше... у нас в столовкє хороший олів'є давалі
© дмб

- фєдєнька, і харашо би дічь
© бріліантовая рука

 - кушать подано, садітєсь жрать, пожалуйста!
© джентельмени удачі

в суботу перед супер-боул, як це обично і буває, у філадельфії состоявся традиційний турнір, під названієм wing bowl, шо значить "миска з крильцями"
крильця не ті, шо в тампаксі, а курячі, з приятним пікантим соусом
турнір проводицця вже з 1993 року і трансліруєцця наживо підчас утрєнньої телепрограми
тєм нє мєнєє зал був бітком набитий людьми
"тіки в філадельфії в 6 утра можна зібрати 20 тисяч в жопу п'яних зрітєлів", - каже вєдучий турніру пат кроче
цього року в сорєвнованії участвовали 15 мєсних аматорів і 5 професіоналів
як і прошлого року, побєдітєлєм став 23-річний джой честнат з сан-хосе, каліфорнія

з виду так сразу і не скажеш, но чемпіон з'їв 182 крилишка, опєрєдив всіх суперників і виграв автомобіль сузукі гранд вітара 2007
"я просто люблю їсти", - сказав джой: "сьогодня я був голодний і хуярив всьо підряд: крильця, кості, тарілки на которих їх подавали, всьо шо було"
ще фоткі з собитія (клікабєльні):

я в луччі часи і під водку з'їв би напевно максімум 50, хотя це специфіка мєсної кухні - хотів би я подивицця як би вони варениками нашими запихались...

(Read comments)

Post a comment in response: