This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/57044.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-01-16 16:35:00

Current mood: тіхо охуїваю
Current music:Rammstein - Hilf Mir

вначалє било слово (із трьох букв)

здрасті, леді і жентельмени

не будем слішком нагружать інформацією - думаю, вам з лишком хватило кушнарьова з його мєткіми стрєлками, вовками і кабанами (даже до нашого села дойшли ці вєсті)
тому у випуску сьогодні тіки одна новость

туалєти в школі города хопкінсвілл штату кєнтукі не особо отлічаюцця від наших рідних шкільних чи вузівських параш - тамошні стєни украшали ті же самі схєматичні ізображенія мужських і женскіх полових органів, полових актів (также ізвращьонних) і багатий набор нецензурщіни
і вот одного разу добровольці визвались покончить з пошлостью і вульгарщиною - в один прєкрасний дєнь вони замалювали стіни всякими полєзними ізрєчєніями із святих кніг, в часності із біблії (я даже боюсь прєдположить якими іменно)
та і то неважно, всьо равно ніхто вже не восхітіцца біблєйскіми мудростями, удовлєтворяя свої фізіологічєскі потрєбності - родітєлі возмутились таким вопіющім нарушенієм конституційних прав і пожаловались дірєктору, який був змушений замалювати святі тєксти (не знаю вже чи хтось по новій малював піськи на стінах, чи обійшлись просто краскою - в новостях не сообщили)

чого б їм зразу першу поправку до конституції не писать на стінах туалєтів? тоді вже б ніхто ні до чого не зміг доїбацця...

(Read comments)

Post a comment in response: