This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/33301.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2006-10-27 17:26:00

Current mood: дєвушкі ридають, матроси сміються
Current music:Slayer - Dead Skin Mask

softer side of stephen king

шокующі новості від "короля ужасів" стівена кінга

як не дивно, мастєр інтрігующіх і страшних історій, багато з яких стало не менш інтересними фільмами, після всіх проблєм зі здоров'ям і розмов про уход на пенсію, написав шось, що можна назвати "лавсторі"
кнішка називається lisey's story і рецензії на неї очінь і очінь хороші
шоб успокоїть своїх фанів, кінг сказав, шо там всьо-такі є пару зацепок, а то б він не був автором

з його інтерв'ю на abc "я всєгда хочу шоб читатєль увльокся кнішкою. єслі у вас згорить ужин на сковородкє - це харашо. єслі ви пропустите візит у доктора - це чудєсно, єслі ви в самальоті на висоті 30000 футів і кругом ужасна турбулентность, а ви цього не чуствуєте - це супер"

ждьом в магазінах

(Read comments)

Post a comment in response: