This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/105317.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-08-15 22:27:00

Current music:Вій - Хата Скраю Села

награда нашла гєроя

з того боку, де знаходиться масло, йдуть молодцеваті мудила
у них масні їбальники, в руках вони тримають носилки
на носилках лежить дохуя масла
зверху, прямо на маслі, лежить іще один мудило, він блює маслом вниз
© лесь подерв'янський

многіє із вас навєрняка знають такого ізвєсного перельотчика через атлантічєскій окіян, як чарльз ліндбєрг
грубо говоря 80 лєт назад він без дозаправкі совєршив вояж з нового йорку в паріж
за це він получив всячєскі награди від разних правітєльств, в т.ч. хранцузький ордєн почотного лєгіона, ордєн гєрманцького орла лічно від гєрінга, многочислєнні омериканцькі ордєна і медалі, а за кнішку про цей самий польот він даже получив пуліцерівську премію
но про одну важну, но нєсправєдліво забуту награду я узнав совєршенно случайно - мені попалась на очі стара трухлява газєта з отакою замєткою (я її тщатєльно вирізав і засканірував)

в ній говорицця:
родной город послав самальотом десять хвунтів масла для гєроя
вашінгтон, ди.ци. 11 іюня - (закарлючка, сімволізірующа асошіейтед прес) - полковнік ліндбєрг вечером получив подарок, який був срочно доставлєн самальотом за 1340 міль із його старого родного городка літл фолс, штат мінєсота
це десять хвунтів масла, послані мєсним маслобойним копєратівом
самальот, шо совєршив цей перельот за 12 часов і 40 мінут [скорость охуєвающа ггг] пілотірувався дж.ци.мілєром, старим другом ліндбєрга

міля ~1.6 км, хвунт ~0.453 кг

(Read comments)

Post a comment in response:

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
( )OpenID
Username:
Password:
Don't have an account? Create one now.
Subject:
No HTML allowed in subject

Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.