This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/105161.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-08-15 05:15:00

Current music:Dark Tranquillity - Hours Passed in Exile

чітайтє біографію, потомушо це жизнь без теорії (дізраелі)

і от заключітєльна часть нашої епопєї

в прєдидущій сєрії
з чуством виполнєного долга ми вернулись в общагу і з присущою в'юношам нєздєржаностю до утра опсуждали деталі дракі

і от нам настав срок пакувать чємадани
но в послідній день ше одна новость підірвала здоров'я нашого руковоцтва - мєсна бабка прийшла жалувацця на одного з наших
мол, завльок отой іскусітєль її дочку (чи то внучку) і понєсла вона от нєго
джульєтта вроді була не зовсім совєршеннолєтня, так шо світила свадьба або заява в міліцію (можна ше було в армію уїбать ггг)
пацанчик вмєстє із чапаєвом сходили до них додому, де тіпа сигралі п'єсу "will you marry me" для сєльського дома культури в 2-х частях з прологом і епілогом, а потом ми організовано уїбали... (думаю, дєвушка не сильно росстроїлась - целомудрєностю вона не отлічалась, а "у рєбьонка должен бить атєц" - так шо певно найшла собі якогось чувачка на цю роль)
в поїзді оказалось, шо тіки наш факультет не заробив ніяких дєнєх, ми даже вроді і задолжали шось ггг зато у нас були з собою дари юга, організовано напижжені с ріском для жизні на полях колхоза (на участку, де росли болгарські перці, за нами даже гнались овчаркі)
у львові ми всі роз'їхались по своїх містах, помню шо з долинськими пацанами ми ше бухали на станції моршин в ожиданії "червоної рути"
коли я догріб з вокзалу додому, родітєлі мене узнали з трудом - ісхудавший, загорєвший і п'яний ггг
в рюкзаку у мене були баштанні культури, тоість кавуни і дині, а в п/е пакєті болгарські перці
мама тіки удівльонно зауважила, шо я ж не їм дині з 4 лєт (від нашого з батьою путєшествія на азовське море), а перці я не употрібляв в піщу катєгорічєскі і ні за які ковріжкі
умудрьонний жизню атєц тіки хитро улибався...

а потом я поїхав учицця, но то совсєм другая історія...

тхе енд

(Read comments)

Post a comment in response:

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
( )OpenID
Username:
Password:
Don't have an account? Create one now.
Subject:
No HTML allowed in subject

Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.