This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/104443.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-08-13 16:57:00

Current music:Soulfly - Umbabarauma

о спорт ти мір

продовжуєм нєзамисловатий расказ із жизні абітурієнтів
раньше в серіалі...
іногда вечорами ми іграли также і в командні ігри, тіпа фудболу

якось наш чапаєв, п'янствуя з колхозним і сєльскім начальством, ляпнув в поривє ентузазізму, шо мол мої рібята виїбуть вашу колхозну команду (вона іграла толі на першість району, толі області, карочі нє помню, п'яная била)
протрєзвєвши, він пожалів про це сразу же, но нє тут то било - треба було отвічать за базар
і от у бліжайшу неділю на стадіоні села состоявся "матч смєрті"
сначала на поле вийшли спорцмєни фудбольного клуба "мєханізатор" (чи як там його), всі канєшно же у хвормі, з нумерами, і в буццах
потом на поле вилізло зборіщє малалєтніх придурків, форми у нас не було ніякої, палітра цвєтов одєжди була чрєзвичайно широка, а один (вегетаріанець стьопа) даже був у резінових сапогах (ми рішили шо це буде адекватний отвєт на їх буцци)
но в нас були і прєімущєства: чапаєв пообіщав унічтожить всі наші пояснюючі записки, шо ми писали по поводу дєбоша, устроєного какраз після упомянутої ранєє вишньовкі (як положено з разбіванієм стєкла і мордобоєм)
в суботу вечером ми не бухали, а за предидущі треніровкі ми достаточно спєлісь і були настроєні рєшитєльно
кромі того, вияснилось, шо у нас в составі є і полу-професіонали: один із многочіслєнних андріїв іграв за молодьож долинського "нафтовика", закарпатець вася - в мукачівському "спартаку" (якшо я правильно помню), а руслан - вроді би в жидачівському "авангарді"
більша часть нас всіх єсєссно ходила у разні спортівні сєкції (шо було почті нєізбєжно для совєцкіх дітей), так шо страшно нам не було
на воротах у нас був мій однокласник ромка пукіш, який виділявся високим ростом і особою пригучєстю
дєталі я помню слабо, сам я відіграв тіки перший тайм (поіграть хотілось всім, а за бровкою чапаєв у ролі трєнєра держав для нас холодне пиво, спеціально привезене по случаю із обласного центра), рубка була безбожна, селян не спасали даже буцци і щитки, карочє, ми виіграли від них 3-2
радості нашій не було прєдєла, но мєсні затаїли на нас обіду і весь тиждень строїли плани мєсті...

шо було потім ви прочитаєте в слідующому випуску

(Read comments)

Post a comment in response:

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
( )OpenID
Username:
Password:
Don't have an account? Create one now.
Subject:
No HTML allowed in subject

Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.