This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/103066.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-17. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-08-10 05:44:00

Current music:Tanzwut - Der Arzt

голі факти

за поетічєскімі ізвращєніями чуть не забув про новості, простіть засранця

в каждій сім'ї є свій істінний будда (хунь тзи-чень)

в городі піцбург, штат канзас, нєкій містер грехем уже 7 років із своїх 55-ти проживає в машині, запаркованій на заднєм дворє дому, який принадлежить йому і його супругє, ла донні грехем
із-за сємєйних проблєм (причиною їх вознікновєнія є той факт, шо грехем вже 7 років є безработним) жінка випхала його з хати і єдиним предметом, шо звязує грехема з домом є провод-удліннітєль, через який він підключає тілівізір
кромі того, він ше громко слухає музику, гра на гітарі, громко і нецензурно виражаєцця і по утвєрждєнію сосєдів іспользує своє подвір'я в качістві туалєта
син сусідів по фамілії сандерс, вернувшись із іраку, зразу сказав шо з подвір'я грехема воняє ше хуже чим в багдадє
група недовольних сусідів уже подала петицію в горсовєт, де просить заборонить грехему і другім бомжам проживать в машинах на своїй часній собствєнності
грехем соглашаєцця з усіма наведеними фактами, но категорично отріцає факт іспражнєнія
"я це роблю в інших місцях (видно таки не дома... певно в макдональц ходить), я не обнажаюсь перед людьми...", - каже грехем

істінний ексгібіціонізм полягає в показуванні того, чого нема (станіслав єжи лєц)

зато проблеми з цим не має неідентифіцирований пока мущина із ізвєсного уже вам своїми збоченими жителями штату вісконсін
на протяженії двух лєт він терорізірує своїм видом жителів города грін бей і його околиць
поліція утвєрждає шо за цей час ізвєсно більше 60 случаїв наглого ексгібіціонізьма з його участієм
ноччю на срєду цей тіп, одітий тіки в платок на голові, іспугав трьох дітей, появившись перед стіклянними дверями їх дому, а прошлої ночі 29-річна женщіна, сидя у вітальні, замітила його через своє вікно
по її словам вона пішла подивитись чи її двері закриті і він зразу скрився в тємностях
із опісанія слєдує шо цей ізвращєнєц білий (в смислі раси) і тощій
ніяких других деталів не сообщають - очевидно нічо видающогося жінка не замітила, а то може б открила йому двєрі і пригласила на чашку чая...

пріятного вам врємєні суток

(Read comments)

Post a comment in response:

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
( )OpenID
Username:
Password:
Don't have an account? Create one now.
Subject:
No HTML allowed in subject

Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.