This version of the page http://www.telekritika.ua/comments/?list=1230 (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2008-10-10. The original page over time could change.
Телекритика — Комментарі

Анонси

  • Реклама: Центр «Диджитал консалтинг» проведе операторський майстер-клас і хобі-курс
  • 9 жовтня стартує фестиваль «Азія-кіно-2008»
  • 10-14 жовтня відбудеться Міжнародний кінофестиваль «Покров»
  • Програма «Знак оклику» (ТВі) шукає журналіста
  • 6-11 жовтня у Рівному відбудеться ХІІІ всеукраїнський фестиваль теле- і радіопрограм «Калинові острови»
  • 7 жовтня у Москві пройде мітинг пам'яті Ганни Політковської
  • 6 жовтня пройде засідання Медіа-кіноклубу «На Сіновалі» і показ фільму «Невидимі люди»
  • 9 жовтня відбудеться прес-конференція Валентина Бадрака та Сергія Руденка «Деструктивна політика в Україні й психологічний зріз особистості»
  • 8 жовтня пройде прес-конференція з нагоди старту проекту «Кому належить Україна?».
  • З 1 жовтня у кримських ЗМІ моніторитимуть «мову ворожнечі»
Всі анонси

Коментарі наших відвідувачів:

Як Ані Лорак проводжали
де я? // 23.05.2008 23:48:42
а шо таке "тазік"? поясніть хто знає...
Наталья // 23.05.2008 09:22:32
Ой як нудно!!!
// 22.05.2008 19:18:04
Пане Зирін! Ви у своїй жовчі ще не втопилися?
Перший канал продає субліцензію на трансляцію Олімпійських ігор «Мегаспорту» і веде переговори з «Поверхностью»
Знаток // 21.05.2008 19:49:52
Як таке може бути?Адже 1-й Національний є членом Європейської телерадіомовної спілки і має ВИКЛЮЧНІ права на трансляцію олімпійських ігор! Якщо канал не взмозі їх купити, він не має права їх купувати взагалі! Як це пояснюється Європейській телераідомовній спілці?
Логика производства проекта «Великие украинцы»: рейтинг vs смысл
Сива Кобила // 25.05.2008 23:08:30
Ведучий програми, Савік Шустер - людина нізвідки (знайшов собі країну, якої не шкода). Режисер-постановник, Ірина Іонова-Пілат - громадянка Росії, зі С.-Петербургу, одружена з громадянином Польщі (можливо, вже змінила громадянство на укр. чи польське?). Продюсер проекту - щирий українець Єгор (!) Бенкендорф (!). Арт-директор - Ольга Невська. Промо-директор "Інтеру" - Анна Єлісеєва. Головний редактор служби анонсування - Жанна Сабурова (це тільки ті, що в тексті). Шановні українці! Ви тут про щось сперечаєтесь, а вас давно вже нема. Ви давно вже на смітнику історії. "Головний телеканал" вашої (?????) країни давно обходиться без вас. І без вас визначає "найвеличнішого українця". Може, й ви без нього обходитиметесь? Нехай його дивляться сабурови, іонови, єлісеєви, шустери, бенкендорфи. Нехай йому роблять рейтинг.
Козлівський // 25.05.2008 22:37:36
Баранівська таки принципово більше по-українськи не пише?
Лапоть // 24.05.2008 20:37:11
Важнее для нас не реакция ВВС все-таки, а реакция наших красавцев. Савик в УП себя показал с "лучшей стороны": все ок, никаких проблем, а если были накрутки - так пусть сами разбираются... А про то, что сами творили в эфире - ни гу-гу...
Джоржик // 22.05.2008 23:12:08
Не понимаю одного: ВВС как-то среагирует на произошедшее? Ведь это удар и по имиджу самого проекта!
ТАБАЧНИКУ СПРАВЖНЬОМУ // 22.05.2008 17:59:40
ПРОПОНУЮ, пане дмитре, З ВАШИМИ БРАВИМИ ХЛОПЦЯМИ З УКРГАЗБАНКУ ТАК САМО ПОНАТИЦЯТИ КНОПКАМИ І ЗА ДІМУ БІЛАНА НА ЄВРОБАЧЕННІ! Путін може дасть цкЄрку посмоктати солодку на палиЦЦі ! ;)
Табачник // 22.05.2008 17:24:01
Через чисельні масові фальсифікації під час проведення другого туру проекту “Великі Українці” та використання транзитних мобільних телефонів, Верховний суд Інтернету прийняв рішення про проведення 3-го туру Великих Українців!!! http://www.realni.com.ua/
Дуболом // 22.05.2008 15:00:42
Начнем с начала. Кто дал Лигачевой право выступать от имени "гражданского общества" и делать выводы о том, что соответствует уровню его развития, а что нет? Третьяков?
До правди! // 22.05.2008 13:56:09
Треба вивести всіх фальсифікаторів на чисту воду!
дуже небайдужий // 22.05.2008 11:34:43
Пані Лігачова, припиніть словоблудство і хоча б один разок відійдіть від власного зомбованого уявлення про стан та можливості інформполітики держави, механізми її організації та забезпечення. Комерційні мовники усе прекрасно розуміють і не треба їх сприймати недоумками. Це об"єктивно їхня функція - дебілізувати будь-яке суспільство, у т.ч. й українське. Особливо українське! Адже тут збігаються докупи найсерйозніші, теж об'єктивні фактори протидії появи будь-чого й будь-кого українського. Ви можете назвати кого-небудь з так зв. "політеліти", хто б не був у прямому або переносному значенні запроданцем Вашингтона чи Москви? І ніяке суспільне мовлення не стане панацеєю, бо партії обох течій запроданства не дозволять бути нею. І структури так зв. "громадянського" суспільства тим більше, бо грантодавці відомі. Говоріть правду! Може, й прокинеться тоді власний Вашингтон, який ідентифікує себе тим, у кого має з'явитися необхідність мати "мудрість свою" .
Олег // 22.05.2008 11:11:40
А вто кто-то уже постарался и создал альтернативное голосование за "Великих" - http://realni.com.ua/
Біжи, Вахья, біжи! // 21.05.2008 20:15:05
Кому наступному насре Кіпіані. Спершу він лиже і вихваляє, а як отримає ращот у касі - виблює все на людях і біжить далі
Іноземка // 21.05.2008 19:47:14
Як казав один "великий росіянин", "Хотіли, як краще, а вийшло, як завжди". Або, як у Жванецького: "Не надо было водку трогать"... Хіба ж незрозуміло було з самого початку, до чого все це призведе в сьогоднішній Україні? До сплеску різних -фобій і -ізмів:(
Ihor // 21.05.2008 13:57:52
Знаю особисто багатьох людей, які намагались не пропустити жодної передачі Великих. Дуже шкода таких щирих і наївних людей! Але мені все ще не зрозуміло як можна було довірити це й загальнонаціонального масштабу проект такому "патріотичному" каналу, як "Інтер". В принципі, питання риторичне...А знаючи, що продюсером цього проекту був прихований українофоб Бенкендорф-молодший, все мало би бути давно зрозумілим...Підрахуї знову повертаються! Цього разу вже в медіа!
Андрій // 21.05.2008 13:37:36
А справді - Интер взагалі планує оприлюднювати свою офіційну версію чи ні? Чи будуть робити вигляд, що нічого не сталось? Як в укр. приказці про курву: "Ти їй плюй в очі, а вона каже, що дощ паде..."
ЩУР // 21.05.2008 12:38:08
Підтримую Злобного Кекса: українців знову розвели. Розвели двічі: і на бабло кинули, і нову кістку розбрату в суспільство вкинули. Таке враження, що вітчизняне (вітчизняне??!!) ТБ взагалі, й Інтер зокрема всім своїм єством бажають, аби перейменувати нашу націю з українців на лохів, а назву країни з України - на, скажімо, Лохляндію чи якись Лохстан. Телебачення -- в пічку! Телевійзійники - вкладати асфальт і будувати нарешті добротні шляхи-дороги! Направду дістали ці паразити, нероби і кровопивці нашого суспільства. Укупі зі шльондрами-політиканами.
P.S. // 21.05.2008 12:31:13
Чому ж тоді Гомонай прямо про це не сказала у своєму коментарі? А Шустер взагалі поводиться як страус! В цих людей, в принципі, існує поняття честі, а не лише "корпоративної етики"?
Дупа // 21.05.2008 12:27:43
Табачника и Шустера в мэры Киева! Чем мы хуже Харькова? Таба и Шустя многое могут трахнуть.
Злобный Кекс // 21.05.2008 12:09:09
Скандал - это ерунда. Гораздо страшнее, что этот скандал снова ссорит украинцев. Виновники - Созановский, Безлюдная и Шустер. Это они придумали эту гадость. Сели и подумали что бы такое закупить чтобы оправдать свои зарплаты, свои преступления (увольнение тысячи сотрудников-украинцев). Решили надуть огромный воздушный шар с фекалиями. шар лопнул что и требовалось доказать. мы все в фекалиях. Безлюдная и Созановский вредители которые своими провокациями сеют на этой земле вражду.
интересно // 21.05.2008 12:05:32
Знаете, это уже не первый скандал, который раздувает "Телекритика" касательно "Интера". И всегда однобоко. Это ведь противоречит журналистской этике!!! Если нет комментария от "Интера" (то, что давалось, как от Безлюдной, которую обплевали маргиналы от масс-медиа не в счет. Именно маргиналы потому, что "га-га" - это не речь профессионала), нужно дать комментарии юриста или медиаэксперта - несколько точек зрения. Это не украшает издание потому, что оно все больше становится желтой прессой для телевизионщиков. А жаль.
// 21.05.2008 12:02:26
У Росії схожий проект. http://www.nameofrussia.ru/ І що цікаво, що серед усіх кандидатур там також присутній Ярослав Мудрий...Хай живе панславізм??!!(((
Бачили це? // 21.05.2008 11:48:42
P.S. Уже после публикации этого текста «ТК» получила информацию от источника на канале «Интер». Он утверждает, что ведущие проекта – Савик Шустер и Анна Гомонай – не знали результатов голосования до последней минуты, и сами были шокированы. Доступ к данным в последние дни из руководства канала и проекта имела только Анна Безлюдная. Когда 16 мая Савик Шустер и Вахтанг Кипиани пришли к Безлюдной, она якобы показала им текущие результаты, в которых Ярослав Мудрый был на третьем месте. После чего, сообщает источник, к результатам никого не допускали, и даже техническая группа до 20.00 не имела возможности протестировать графику. Вся редакторско-режиссерская группа, утверждает источник, узнала о результатах голосования в прямом эфире.
Бруківка // 21.05.2008 11:48:25
А слабо Табачнику організувати СМС-підтримку Ані Лорак?
Син України // 21.05.2008 11:15:30
Гей, слухай {CENSORED} Табачник,
Потонеш ти в морі пожеж!
Ти мрієш нас кривдити й далі?
{CENSORED}, від нас не втечеш!

За чорні години розпуки,
За славне Бандери ім'я,
За всі фальшування і муки
Відплатить країна моя!

І не допоможуть Безлюдна,
Та Шустер - {CENSORED}.
До помсти, брати-Українці,
До помсти, Великий нарід!
WSG // 21.05.2008 11:01:35
До болі знайома та часта ситуація: сідають {CENSORED} за стіл, та й вирішують за наш народ, кому бути великим Українцем
Шустер=Кипиани-Корчинский // 21.05.2008 10:09:10
Смешно читать Кипиани,который критикует Табачников. Дорогой ты наш патриот- ты полгода воспевал Шустера и Интер.Бился в истерике,когда критиковали абсурдную систему отбора и экспертов,а тепер....
sdf // 21.05.2008 10:04:43
А по-моему, накрутки были и относительно других персонажей. Например, того же Ленина могли и "накрутить". Мне лично слабо вериться, что так уж много желающих записать его в "великие украинцы". Во-первых, уж он то в отличии от Булгакова - явно не украинец. Во-вторых, его поклонники, преимущественно люди преклонного возраста. При всем моем уважении к ним слабо вериться, чтобы они активно бросились поддерживать в данном проекте кумира своей молодости. У меня вызывает сомнение и высокое место Ющенко (21, если не ошибаюсь). Тимошенко (22) - понимаю, у нее довольно много поклонников, а вот Ющенко то рейтинг тю-тю, и многие из голосовавших за НУНС голосовали, к примеру, "за Луценко", или, не исключаю, что на Западной Украине за националистов вроде Тарасюка. По моему среди электората НУНС доля таких выше, чем в электорате ПР, голосовавших за Ахметова или Шуфрича. И почему поклонники Ющенко оказались настолько активнее, чем поклонники Януковича? Впрочем, если бы Янукович оказался на более высоком месте, то это тоже было бы подозрительно.
Бруківка // 21.05.2008 09:24:26
Чи правда, що Безлюдна є українофобом, принаймні в побуті?
Дим // 21.05.2008 01:54:56
"Вася" все правильно написал.Сколько можно спорить?Кто популярнее - Гейтс,Бугаков,проститутки с левого берега,британский канал, американский канал,радио Шансон берега слоновой кости... Проплатили Интеру они Шустеру - шуму много,денег хапнули - будь здоров!На СМС заработали .интернет провайдеры заработали, рекламщики ,пиарщики, кроме дураков и ленивых - все взяли пиастры!!А то -КГБ ,рука Москвы!Да в селе Первомайское тамбовской губернии не знают ни Бандеру,ни Ярослава,ни Шустера.А смешнее у нас!Большая часть населения,исключая Львов,Ровно,Тернополь,Ивано-Франковск,Луцк ответит - А ,Бандера,знаю - это бандит.Да и про Мудрого не много:Ярослава, тоже знаю - это князь!И все!!!Разве что школьники подробнее вспомнят да историки-профи.
Костя // 20.05.2008 23:33:38
больше всего хочется услышать все-таки Шустера... Вот уж точно вряд ли после такого "успеха" кто-то его позовет куда-нибудь в Европу, как они мечтает... И ради чего так позориться-то надо было?!
режиссёр па жизни // 20.05.2008 21:17:41
Кстати, хочется бы сильно услышать Пилат - ни гу-гу - это как-то не по режиссёрски. Я так вижу...
Пример // 20.05.2008 20:51:14
На прошлой неделе бритаский коммерческий канал ITV был оштрафован ихним эквивалентом Нацрады по телевещанию на £5.67 million за манипуляции со зрительскими смсками . Одна из многочисленных ссылок по данной теме: http://uk.news.yahoo.com/itn/20080508/tuk-ofcom-slaps-record-5-67m-fine-on-itv-dba1618.html
Kulish // 20.05.2008 19:38:08
Провокация была заложена уже в первом эфире, когда С.Шустер ненавязчиво "помог" аудитории определить критерии выбора "Великих". Примерно это выглядело следующим образом: "Должен ли Великий украинец владеть украинским языком?", "Не-е-е...", "А как же Булгаков? Мы что же выбросим Булгакова из национального достояния!?", "Тогда, да-а-а..." и т. д. В итоге Великими украинцами могли стать люди, НЕ ЖИВШИЕ, НЕ ВЛАДЕВШИЕ и вообще НЕ УКРАИНЦЫ (например, Билл Гейтс). Жаль, конечно, что столько было вложено в эту "бочку меда", испорченную "ложкой дегтя". Но это ж надо уметь: на английском проекте отбить российские сребренники!
Вася // 20.05.2008 19:09:14
Мне понравилось. Интер действительно плохо соображал, что делает. Делал только бабло, а с таким отношением к делу результат будет один и тот же. От жлобства одни неудобства.
«Поверхность» уточнила формат співпраці із Савіком Шустером
Глядач // 21.05.2008 15:40:39
Скільки вже можна того сявика бачити, чи чути? Великих українців вже накрутив, і матчі вже поганив, тепер ЧЄ не зможемо нормально подивитись. Набридло!!
Vjhvjy // 21.05.2008 13:57:09
А каких ты знаешь украинских комментаторов чтобы и язык был подвешен хорошо и предмет человек знал? Дерепа, Шарпанский, Гливинский, Щербачов, Мирошниченко? Это просто журналёры, НИЧЕГО не понимающие в происходящем на поле. Шустеру нужен рядом специалист, знающий всех в лицо, и всё будет тип-топ. Маслаченко+Шустер=лучший дуэт когда-либо работавший на футбольных трансляциях.
Глядач // 21.05.2008 09:31:29
Нацрада за тиждень до початку ЧЄ прочухається, зробить зауваження "Поверхности", і знову почнеться вереск про утиски російської і нездатгності українців адекватно організувати показ ЧЄ :(((((((
Глядач // 21.05.2008 09:29:04
Куди дивиться Нацрада?! Виходить,ми ПОВНІСТЮ будемо дивитись ЧЄ з російськими коментарями?! Якого фіга?! У нас що, крім Шустера, немає коментаторів чи фахівців від футболу?!
Затверджено новий склад художньої ради Першого національного каналу
Кукринікса // 21.05.2008 11:03:19
А чого так мало заслужених і народних?
лиса гора // 21.05.2008 09:35:19
Вс1, хто не "за згодою"- "представники міністервств та відьомств" -себто держчиновники на службі під Васею самі собі даватимуть хужожню раду...За таких умов дожен з тих, хто прописаний тут "за згодою", в "олівець"-ні ногою, аби не заплямувати художнє реноме. Всім бо відомо, що таке НГКУ і чим воно буде до скону відомої структурної моделі і відомого психотипу персоналій на її чолі
// 20.05.2008 23:26:50
Физкультпривет, худсовет!
Маргарита Ситник (СТБ) звернеться до суду через перешкоджання журналістській діяльності
Сергей // 21.05.2008 13:00:40
Маргарите надо подать в суд еще и на следователя, с формулировкой "хататность" или "бездеятельность"
Кого на самом деле выбрали Великим Украинцем?
wwwww // 21.05.2008 10:53:54
Фигуры вроде Ярослава Мудрого или Хмельницкого уж очень зависят от того, как их трактовать. Так что если у москалей не дай Бог победит Ярослав, то нам надо постараться доказать (вопреки мнению его "адвоката" Табачника), что Ярослав - НАШ. А для них он при такой трактовке может оказаться захватчиком. И получится, что у них просто нет своей истории, вот и воруют чужую. Пусть пеняют на себя, что не выбрали в "великие" Петра Первого или еще кого, но кого мы ни в коем случае не претендуем. А споры о названии "Русь" или "не Русь" - из области софистики. Конечно, то государство называлось Киевская Русь, и самоназвание у население - русины. Ну и что? Ну было когда-то, чуть раньше Киевской Руси, франкское королевство, в состав которого входили территория нынешней Франции, частично - Германии и Италии, и если не ошибаюсь, некоторых небольших государствт. Ну и что? Кстати, франки - изначально германское племя.
Москаль // 21.05.2008 10:51:27
Спасибо, конечно, авторам за экскурсию Но в том-то и дело, что нельзя неправдой утверждать и даже касаться святых вещей Не выбирали украинцы Ярослава Мудрого первым украинцем - и все, ну не выбирали, блин... А у вас, господа - все так: намухлюете чего-то, потом обкакаетесь, потому что все выплывет, но все равно - щеки надуваете и про православные ценности рассказываете. Где вы, а где эти ценности? Совесть то есть? А посему со всей моей москальской щедростью - вам: ПОШЛИ ВЫ....!!!!
Чытадч // 21.05.2008 01:45:57
православные жгут! ИМХО
// 20.05.2008 23:19:09
Фантастически пафосный бред. Давно такого не читал. Стружкин и при нем Верный Виктор. Ну парочка. Тамада от Путина с подручным.
Інна // 20.05.2008 21:28:47
Як ці, з дозволу, "фундатори" все ж маніпулюють разом зі своїми благодійниками злодієм Табаніком і брехливим "істориком-професором" П.Толочком свідомістю українців. Презентація цього "великого політика" відразу викликала підозри - єдина російськомовна. Одразу ніби спрямовувалася повз українців на "великорусского" сусіда і підтримку радянської історійки про "колиску трьох братніх". Якщо ці історики такі чесні, то чому мовчать про злочини цього великого христинина і собірателя земель рускіх, зокрема про причетність до вбивства братів - Бориса і Гліба. Про яку моральність узагалі може йтися? І ще хочеться підкреслити, коли його представляли такі особи, то його можна оголосити українським антигероєм.
Rakot // 20.05.2008 21:05:20
З самого початку програми було понятно, що буде фальсифікат. Тому й не здивувався що виграв Мудрий. А за таке канал просто напросто треба закривати, а також проросійські канали....
Psy до Автор // 20.05.2008 18:03:27
Цілком згоден. Але більш з плювок в бік нації, якій щераз довели що усе вирішується там, за кадром.
Автор // 20.05.2008 17:57:56
Фінал "Великих українців" - плювок в душу українцям "маленьким". А також всім тим, хто був причетний до виробництва продукту.
+1 // 20.05.2008 17:21:41
«Фундация Проститулитической Ахинеи за бабло Кремля»
+1 // 20.05.2008 17:05:25
«Фундация Проститулитической Ахинеи за бабло Кремля»
Сива Кобила // 20.05.2008 16:58:58
А взагалі сценарій майбутньої глобальної спецоперації вже наперед зрозумілий. І роль Табачника в ньому - теж. Спочатку очевидна маніпуляція з першим місцем Ярослава Мудрого в Україні (результати опитування КМІС доводять необгрунтованість такого результату). Потім раптом, але майже одночасно (ще навіть не завершився український рейтинг), аналогічний телерейтинг відкривається у Росії. І вже висловлюється надія на перемогу Ярослава Мудрого і там. Що є безглуздям, бо росіяни віддали би перше місце Петру I, Жукову, Путіну, ще комусь, а не якомусь маловідомому їм Ярославу. Але це вже справа техніки. От побачите - у Росії переможе Ярослав. А тоді на весь світ оголосять: у росіян і українців однакові кумири, отже, це одна нація. Тут лише одне питання: де була СБУ, як у нього (і цілої країни) на очах в Україні здійснювалася неукраїнська спецоперація? Спробував би хтось провернути щось подібне в США чи Росії - подивились би ми, що сталося б з тим телеканалом.
Сива Кобила // 20.05.2008 16:45:38
"Они так и не поняли главного итога программы: принадлежность к украинцам определяется не этническим происхождением". Це єгорам стружкіним так би хотілося. Не було ніякого "ітога". Савік Шустер, людина нізвідки, незрозуміло за які заслуги призначений вести програму "Вел. українці", свідомо від початку маніпулював громадською думкою, і це було видно з екрану. Але є об'єктивні соціологічні результати авторитетного Київського міжнар. ін-ту соціології, за якими ні Яр. Мудрий, ні Бандера не ввійшли навіть у першу десятку. Найвидатнішим українцем населення України визнало етнічного українця Тараса Шевченка - того самого, хто сказав: "А на москалів не зважайте - у них народ і слово, і в нас народ і слово" (це до питання рускіх корнєй).
Вірному та Стружкіну // 20.05.2008 16:38:28
Авторка "особливого погляду" на Яр. Володимировича (aka Мудрого) не називає його конунгом Ярицлейфом, а лише ЦИТУЄ СКАНДИНАВСЬКУ сагу, де його так названо. Ну не вміли скандинави вимовити ім'я Ярослав!
Киянин // 20.05.2008 16:35:02
Київ і справді "город руський", і "мати городів руських". А нниішня Україна - правонаступниця історії Давньої Русі (чи Київської - як кому подобається). А от між нинішньою Росією и Руссю стільки ж історичного спільного, як між першими авто французької марки "Рено", та нинішніми румунськими авто "Дачія", яка складається з французьких комплектуючих. :) Маємо чергову спробу москалів привласнити собі минуле, яке Московії не належало. Адже без цього важко претендувати на "особливі звязки" між "братніми українським та російськи народами" і наполягати на своєму праві і в подальшому відігравати роль "старшолго брата". Мовляв, ми знову "руські землі" зібрали, які ви свого часу втратили, от тому усим тут і керуватимемо, і визначатимемо, як вам, малороси, жити. А вже якою вашою кров'ю ми це "збирання" здійснили, нехапй нікого не обходить. Бо ми - не імперські загарбники, ии - "брати-збирачі-об'єднувачі", яким за одну тільки гарну ідею "збирання" усе вибачити варто... ;) Вся історія Росії і значною мірою України - суцільна фальсифікація на користь московської гегемонії. Слава Богу, і в Росії не перевелися чесні історики-дослідники, які розвінчують проімперські міфи.
Psy // 20.05.2008 16:22:51
Пропоную здійснити масове голосування за Сталіна.
Сила через Радість // 20.05.2008 16:09:29
Стаття - галімая пропаганда москвинських мудрагелів про "тисячолітню расєю", якої від сили років двісті, але ж усе туди: і Ярослав, і Київ - усе те начебто "ісконна русскає". Генетичний кретинізм, що розповсюджується на всі верстви кацапської біомаси.
Psy 2Serg // 20.05.2008 15:51:45
Бандера дійсно нажахав Клмель, та так що його навіть і ерез тисячу років боятимуться як вогня. Брехня про перемогу "общеисторичного персонажа" не пройде. -_-
kirillius // 20.05.2008 15:45:41
Согласен с Сергом +1!!! ФСБ, адназначна!!!
Олександра // 20.05.2008 15:45:08
Бедный Виктор. Вам никак не понять что в Украине не так как скажет Путин. У нас - народ высказывет свое мнение.Вы можите сто раз писать о том, какой умный Ярослав. Никто об этом не спорит. И никто (в крайнем случае из простых смертных) не умаляет его заслуги. Дело в подтасовках. Куда вы девали голоса Лобановского -а?? Так что те учите нас жить. А статьи заказные люди уже сразу отличают от честных. Так что жаль ВАС..иуды продажние..Придете к Богу и что ему скажите? сколько денег от Табакерки взяли?
Serg // 20.05.2008 15:39:43
Спецоперация ФСБ. Полюбому. Бандера молодец, тогда такого шороху навёл, до сих пор их от одного слова трусит! Вранье Табачника насквозь видно
Андрей // 20.05.2008 15:34:11
Малоубедительная попытка прикормленных холуёв прикрыть бреднями о правлославной цивилизации очередную масштабную фальсификацию выбора украинского народа. Реальные (а не оглашённые) результаты голосования демонстрируют мудрость великой украинской нации, умеющей отличить истинных героев Украины от горе-брехунцов-табачников-вирных. А Кипиани и Шустера люди будут и дальше уважать, жаль, что таких журналистов у нас пока единицы.
WSG // 20.05.2008 15:24:18
Чуваки! Та не про те у нас тут базар іде. Ніхто не принижує ролі Ярослава Мудрого. Справа в тім шо у вас в Масквє, все про що говорить 1 канал вважається істиною. А у нас коли поци пообсер@лися їм вказують на їх лайно
Не дамо «відмазати» Калашникова!
Жмен // 25.05.2008 14:07:37
Калашников - это не только человек, но еще и автомат! А еще "герой" - бывший военный разведчик! Так что думайте - что подписывать!
антоша чехонте // 21.05.2008 16:29:45
Список приземлённых серостей. Такие подпишут любую понтовую петицию, абы звучала модно и понятно для обывателя. Сами себя высечь не пробовали, для пущей солидарности? Неужели столько пустых личностей в украинских СМИ, не понимающих что всё это изображаемое ими просто пошло?
Гладчук // 21.05.2008 16:29:04
Повний текст відписки - постанови прокуратури http://h.ua/story/99376/
Baster // 20.05.2008 18:54:39
На нары "детрочку мою"!!!
Савік Шустер позиватиметься проти Дусі
сеня коклюш // 27.05.2008 12:00:46
ну вот и стало ясно, что есть собой Савик? если кто не знал?
Буш // 21.05.2008 19:27:05
Есть такой анекдот. Рабинович выиграл суд и заставил обидевшее его радио сказать в эфире, что Рабинович - не дурак и извиниться. Диктор радио в эфире сказал: "Что?? Рабинович не дурак???? Ну, извините..." Так будет и с Савиком, если он вздумает судиться. Как может человек публичный, позиционирующий себя, как демократ и либерал, исповедующий европейские ценности, да еще считающий себя журналистом, подавать в суд на СМИ сатирического толка? Обхохочешься...
Эрнст // 21.05.2008 17:36:19
Кто-то очень глупый посоветовал Савику судиться. Или его замечательный адвокат решил таким образом компенсировать затраты на рекламу по выборам в Киевраду. Савик, наверное, плохо помнит Чехова и не знает, что не стоит объяснять каждому встречному, что "я не целовался с кухаркой!!!" Кто вспомнит хоть одного персонажа, которому судебный иск к медиа добавил популярности и позитива? При нормальном уровне консолидации журналистского сообщества этот персонаж моментально превращается общими усилиями в клоуна!
natali // 21.05.2008 17:17:05
От так двічі за місяць громадянин італії та ізраїлю вже здійняв скандал на всю Україну. Вчиться РНБО!
самый некрасивый неукраинец // 21.05.2008 15:53:48
Когда только успели, за 16 лет, внушить украинцам что они же не славяне (по крайней мере славянскость украинцев звучит публично уже как что-то нежелательное, чего ещё в москальщине обыинят), русские для них уже не друзья, недруги, а самые братские народы у украинцев оказывается грузины, эстонцы, американцы, поляки, евреи, чеченцы, хорваты, албанцы, латыши. Стоит удивляться что керуют украинским процессом Григяны-Шустеры-Коломойские-Ахметовы-Жвании?
Mara // 21.05.2008 15:29:49
Шустер - человек мелкий. Но не до такой степени, чтоб судиться из-за такой ерунды. Он уж точно не выжил из ума, чтоб так позориться
для АГА! // 21.05.2008 13:17:42
Шустер - НЕ гражданин Росии. у него двойное гражданство, но не Росии
Муся // 21.05.2008 11:31:52
http://dusia.telekritika.ua/Krasota_i_dobro/10964
Кукринікса // 21.05.2008 11:00:43
Дуся- рулез! А Савік Шустер - {CENSORED}. {CENSORED} хочеться, коли бачиш його хитро{CENSORED} писок.
гУцул // 21.05.2008 01:12:43
Цілком згідний з АГА-ОГЛИ!Це раз. А два ,это сказать,что : "Информация поступила от подвыпившего тов. Путина В.В." Пока СБУ через ФСБ у ФСО и СОП будет узнавать мобилу ВВП,глядишь и Резникова куда нибудь изберут и Шустера в Белорусь пригласит Бацька чего-нибудь освещать вместо "Прожектора перестройки"!!!
ох // 21.05.2008 00:39:24
ТЮ! Так напишите опровержение: "... на домыслах, возникших после несвязного диалога с НЕ подвыпившим Савиком".
Шеля // 20.05.2008 23:39:50
Дуся - ученица Корчинского и Джангирова, агент ФСБ. Чего вы хотели от развращенной девчонки)))
// 20.05.2008 20:32:35
Дело чести, при встрече с шустером всем журналистам превращаться в папарацци и снимать, снимать его и размещать, размещать на серверах "фактические данные", все те гиперболы и аллегории, что он будет выписывать на асфальте. Моралист, блин, учитель высоких стандартов журналистики. Дуся дожна не подкачать за оставшееся время.
алё // 20.05.2008 20:13:58
Дуся = ну ты село неумытое)))..сплетничать нехорошо...наговаривать ради красного словца тоже нельзя...но если жанр к этому обязывает...то к результатами такой обязанности вы должны быть готовы...))) то есть судовым процессам, поздравляю))) так держать...таких как вы очень много...
АГА! // 20.05.2008 18:49:38
А НЕСТИ ОЛІМПІЙСЬКИЙ ВОГОНЬ УКРАЇНОЮ СЕРЕД ГІДНИХ ТІЄЇ ЧЕСТІ УКРАЇНЦІВ ЦЕЙ ЗАЙДА МАЄ МОРАЛЬНЕ ПРАВО??????? А ТИТУЛ "найкрасивіший чоловік УКРАЇНИ" - ЯК ВОНО ВАМ?????? Обурює саме це - "УКРАЇНИ". Де україна, а де громадянин росії Шустер??? Люди добрі, чи ми геть усі подуріли? Як там в Андерсена - КОРОЛЬ ГОЛИЙ!!!!!!
ГА? // 20.05.2008 18:15:47
Просвітіть-но, люди добрі, чи є в нас закон про необхідність іноземцеві офіційно отримувати право на роботу в Україні?
дусі // 20.05.2008 17:27:27
шановна дусю, ви часто пишете по ділу, але будьте ласкаві, не перегинайте палку. щось десь почули або здалося - і вже клепаєте новину. і поменше "дівочих" сантиментів дусі, вони зайві
просто интересно // 20.05.2008 17:17:59
А пан Шустрый не споткнулся нести олимпийский факел от Украины, не? Найвыдатнишый ы найкрасывишый украинэць Савелий Шустрый!
Список Шустера // 20.05.2008 17:06:41
Мордочка адвоката Рєзнікова на всіх бігбордах, яикими Катеринчук засрав Київ: "не бреше, не краде, не гвалтує..."
И.Р.А. // 20.05.2008 16:55:00
У Львові у військову частину 4114 внутрішніх військ надійшло повідомлення від чергового Сихівського РВ про те, що на вул. Довженка, 1 у багатоповерхівці великий собака бійцівської породи не дає мешканцям вийти з будинку. Як розповів начальник групи зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації управління Західного територіального командування ВВ МВС України майор Вадим Голуб, двоє прапорщиків внутрішніх військ Віктор Сарвас та Іван Раповий одразу ж відреагували на це повідомлення. Оглянувши місце події, військовослужбовці побачили, що собака «зайняв оборону» між восьмим та дев’ятим поверхами та нікого не впускав і не випускав з будинку. «Позмагатися з цим звіром не наважився ніхто. Як результат: одна сім’я не поїхала на весілля, а інші сусіди – не встигли на потяг. З військовими собака також не церемонився – на форму, погони та амуніцію не реагував», – розповів В.Голуб. За словами І.Рапового, у цій ситуації собаку найпростіше було б застрелити. «Але, чесно кажучи, стало його шкода, а тому було вирішено не застосовувати зброї», – сказав він. Спершу прапорщики взяли в мешканців будинку два покривала і спробували накинути їх на собаку та зв’язати. «Але пес розгадав їхні наміри і почав поводити себе ще більш агресивніше. Тоді військовослужбовці вирішили перемогти пса ковбасою. Але ні «докторська», ні «краківська», ні «салямі» не зацікавили «чотирилапого бійця». Реакція на сир та сосиски була аналогічною. Врешті собаку просто по-людськи вмовили. Так, І.Раповий почав називати собакою різними кличками, але жодного разу собака не реагував на них. Та за допомогою лагідних слів один з прапорщиків таки підійшов впритул до собаки, потихеньку почав його гладити, а потім взагалі обняв тварину», – зазначив В.Голуб. Після півгодини приручення пса знайшовся і його господар. «Чоловік розповів, що свого улюбленця Трівію він загубив ще напередодні ввечері під час прогулянки. Сталося це після того, як гурба хлопців кинули петарду неподалік від собаки. Від цього звуку собака втік, а коли заспокоївся, то вирішив піти додому. Щоправда, зайшов він не за адресою, а до сусіднього будинку», – розповів В.Голуб.
Ксю // 20.05.2008 16:30:45
Оленко, у Дусі було не оціночне судження, а констатація недостовірного факту або простіше кажучи наклеп. Бо оціночне судження - за винятком образи чи наклепу, є висловлювання, які не містять фактичних даних, зокрема критика, оцінка дій, а також висловлювання, що не можуть бути витлумачені як такі, що містять фактичні дані, з огляду на характер використання мовних засобів, зокрема вживання гіпербол, алегорій, сатири. Отаке...
Олена // 20.05.2008 15:15:15
Звертаємось до законодавства: "електронні інформаційні ресурси не являються ЗМІ". Отже, на них не розповсюджується закон про ЗМІ, вони не несуть відповідальність. Претензії можуть бути лише до авторки за особисту образу. Але ці слова авторки є лише оціночним судженням, а не звинуваченням у пянстві. За оціночне судження не засуджують. Питання вичерпано
WSG // 20.05.2008 14:49:54
КРУТО... такого промо для нового сайту Дусі годі було й придумати. Скільки цей великий неукраїнець запросив у вас бабла щоб таке роздути?
киев // 20.05.2008 14:44:09
Это сявик таким не хитрым способом отвлекает внимание от обсера с "ВУ"?
otar // 20.05.2008 14:35:37
Лягла :( Піднімаємо.
курчамать // 20.05.2008 14:31:23
а чо дуся не відкривається?
И.Р.А. // 20.05.2008 14:02:21
Вчера, в сквере возле нового выхода из метро "Дарница" видела этого Шустэра пьяным в стельку. С журналистом "Телекритики", между прочим. Поэтому считаю эту информацию откровенной, наглой и безпринципной заказухой провалившего все проэкты Савика Шустэра. Я думаю, все это направлено против Леонида Михайловича Черновецкого. Точька
Таша // 20.05.2008 13:59:32
А з якого це часу сайти раптом стали ЗМІ? Чи це досвід Ахматової вдарив в голову Шустеру? Так треба в Британії в суд подавати.
Російський альтернативний музичний телеканал «A-ONE» матиме українську версію
DJ Endy // 31.07.2008 20:19:01
Чи буде український A-ONE працювати у відкритому режимі на супутникову антенну?
bunny // 20.05.2008 20:34:57
1,5 млн потенциальной аудитории еще может быть. Но зачем так нагло врать на счет 1,5 млн абонентов?
И.Р.А. // 20.05.2008 15:26:13
рот закройте, анонимное ничтожество!!!
WSG // 20.05.2008 15:07:33
чому нацрада не видасть ліцензії якомусь вєтнамському муз. каналу? Прикольно було б почути як співають діти Хо Ші Міна.
// 20.05.2008 14:40:12
И.Р.Ачка, ви занадто категоричні
И.Р.А. // 20.05.2008 13:54:07
классно, но откровенно заказной материал, оплаченный, очевидно, матюкливым Чаем из радио-рокс


  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
Головна RSS