This version of the page http://flakelviv.livejournal.com/41690.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2008-01-18. The original page over time could change.
Post Comment

Dan (flakelviv) wrote,
@ 2006-11-01 00:40:00

Current music:MDFMK - Hydro-Electric

Розказувала мені сьогодні подруга про свого прадіда. Він у неї був страшенний націоналіст. Деякий час не їв трускавок через то, що вони червоні.
І в неї досі ще десь є старий наполовину обгорілий "Кобзар", який прадід колись витягнув з полум'я і відреставрував.
А ще він дуже любив гнати з комуняк і сочувствующих. І завжди був готовий до сюрпрайзів. Після повернення з сибірського заслання його любили пошманати кагебісти. І одного разу після такого-от сюрпрайзу у вигляді під'їжджання чорної волги і профілактичного обшуку знайшли у нього десь за пазухою старанно обгорнену невеличку книжечку. Чувачки в захопленні - попався! Відкривають - а там історія КПСС!

(Read comments)

Post a comment in response:

Identity URL:
Username:
Password:
Don't have an account? Create one now.
Subject:
No HTML allowed in subject

Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.