This version of the page http://diversey-ua.livejournal.com/58307.html (0.0.0.0) stored by archive.org.ua. It represents a snapshot of the page as of 2007-08-18. The original page over time could change.
Post Comment
  • LJ for mobile devices
  • Mobile settings

All LJ statistics

  • Forgot your login?
  • Create an Account
  • Login w/ OpenID
бєспощадєн к врагам рєйха (diversey_ua) wrote,
@ 2007-01-21 18:15:00

Current music:Marylin Manson - The Fight Song

go bears!

чіказькі медведі - у фіналі національної футбольної ліги після 18-річної перерви
чесно кажучи, я б особисто не вийшов сьогодні на стадіон бігати, падати, скакати, штовхатися, кидати і ловити динеподібний м'яч, який і в руках не хоче затримуватись, але вони за це отримують гроші, причому чималі
тим більше, я б не вийшов з дому, щоб сидіти більше 3-х годин на стадіоні в прекрасну січневу чіказьку погоду (0 градусів, вітер і сніг), заплативши за це з власної кишені, при тому, що середня ціна квитків на soldier field - $700, а ціни на кращі місця зашкалюють далеко за 2 тисячі зелених
на додачу до того ще треба було б знайти якийсь паркінг для машини (або ж використати давно забутий досвід поїздок в міському транспорті) та старатись підтримувати сили, голос і внутрішню температуру тіла під час гри (пронести алкоголь на стадіон важче, ніж бомбу в літак, а за вартість хот-дога в якомусь районному центрі україни можна харчуватись тиждень)
я не настільки великий знавець американського футболу і не такий фанат chicago bears, щоб іти на такі жертви
викласти такі гроші і пожертвувати своїм часом і можливо здоров'ям я б міг хіба тоді, коли б динамівці києва потрапили у фінал ліги чемпіонів, але у найближчому тисячолітті така подія нам не загрожує
тому ми з друзями вирішили культурно подивитись матч вдома в теплій хаті, в хорошому товаристві, з пивом, холодними та гарячими закусками
не буду нагружати вас деталями, гадаю, що навряд чи хтось з вас досконало розбирається в цій грі (зрештою, я і сам не дуже) - якщо в двох словах, наші виграли, причому переконливо, розслабившись тільки два рази, дозволивши суперникам виконати 2 тачдауни і скоротити цим відрив з 16-0 до 16-14
після цього, очевидно отримавши по шиї від тренера, медведі знов почали грати в свою гру і фінальний результат підтвердив їх перевагу - 39-14
тепер вони чекають на результат матчу нова англія - індіанаполіс, який от-от розпочнеться і визначить їх суперника в матчі на superbowl, де вони спробують повторити свій найбільший успіх - виграш 1986 року

на фото - у ново-орлеанців від напруження кипіли мізки, але це їм не допомогло © espn

(Read comments)

Post a comment in response: